בארץ

ראש השב"כ מתריע: "היקף ההתראות לפיגועים - חסר תקדים"

ראש השב"כ רונן בר נאם בטקס האזכרה לנשיא השישי חיים הרצוג ז"ל: "הוא היה מוטרד מאוד מהשפה, מההדרה, מהפילוג, מהקלות הבלתי נתפסת של ההשמצה ברשת - קלות שעלולה להוביל לאסון שלא נצליח להתאושש ממנו"
מערכת ice | 
רונן בר ראש שירות הביטחון הכללי (צילום פלאש 90)
ראש השב"כ רונן בר הזהיר היום בטקס האזכרה לנשיא השישי של מדינת ישראל, חיים הרצוג ז״ל: "אנחנו בעיצומה של תקופה ביטחונית רגישה ומורכבת".
בנאומו אמר בר: "הרצוג הראשון שעזב אומה שסועה ומפולגת באירלנד, לא היה משער שהרצוג השני יצטרך להפוך כל אבן וכל פסקה על מנת לוודא שלא תפתח כזו גם בישראל. אני בטוח שאם היינו יכולים להתייעץ איתו היום ולשמוע את דעתו, הוא היה מוטרד מאוד מהשפה, מההדרה, מהפילוג, מהקלות הבלתי נתפסת של ההשמצה ברשת, קלות שעלולה להוביל לאסון שלא נצליח להתאושש ממנו".

"הנשיא השישי היה מרגיש בטוח אם ידע ששירות הביטחון הכללי עובד תחת סט ערכים ברור", המשיך בר, "מהווה את המצפן הארגוני, ושהמחט שלו תמיד מצביעה לכיוון אחד. והמחט הזו גם עכשיו, לא תנוע שנתה אחת, לא ימינה ולא שמאלה".
"אנחנו בעיצומה של תקופה ביטחונית רגישה ומורכבת", הוסיף בר, "היקף ההתראות לפיגועים הוא חסר תקדים. השב״כ יחד עם שותפיו, בצה״ל, במוסד ובמשטרה מסכלים יום יום ולילה לילה פיגועי טרור, גם בזירות קרובות וגם בזירות רחוקות".
 
"לא הייתי ממליץ למי מאויבינו לבחון את הלכידות והנחישות של עם ישראל מול כל איום. הוא צפוי למצוא מערכת ביטחון ישראלית מאוחדת ודרוכה אשר יודעת שהיא גם חליפת המגן של אזרחיה, וגם אגרוף ברזל עוצמתי שיידע לפגוע בכל חורשי רעתנו", סיכם ראש השב"כ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה