בארץ

מביש: לוחמי צה"ל בחברון מתלוננים - "אנחנו רעבים רוב הזמן"

לוחמי הצנחנים המשרתים בחברון מדווחים כי המזון שהם מקבלים אינו משביע אותם, ולעיתים קרובות הוא ברמה ירודה. לדבריהם, מפקדם הישיר נאלץ לפעמים לקנות להם אוכל מכספו האישי
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
לוחמי צה"ל מיחידת הצנחנים בחברון מתלוננים כי אינם מקבלים מספיק מזון וגם זה שמגיע אליהם, אינו משביע רצון. לטענתם, מי שמקבל עדיפות במזון הם דווקא החיילים הג'ובניקים.
"ישראל היום" חשף את הסיפור לפיו הלוחמים העוסקים בפעילות פיזית אינטנסיבית התלוננו  להוריהם על כמות האוכל ורמתו: "אנחנו רעבים רוב הזמן", אמרו הלוחמים", "לפעמים יש מספיק אוכל, אבל רוב הזמן האוכל דוחה. רק לעיתים נדירות יש ארוחה טובה ומשביעה".

לדברי החיילים מפקדם מנסה לפתור את הבעיה ואפילו רוכש להם מזון מכספו לפעמים. מה שמכעיס אותם הוא שדווקא החיילים הג'ובניקים נכנסים ראשונים לחדר האוכל, ולהם נשארות שאריות של אוכל קר ולפעמים גם לא נשאר להם בשר.
"גם כשמביאים לנו חמגשיות כשאנו בשמירות, במקרים רבים אין בהן מספיק אוכל כי המטבח לא מקצה לנו מספיק אוכל, או שהאוכל מגיע ממש קר וזה לא אכיל, או שלא מגיע בכלל", אומרים הלוחמים, "בשבת בצהריים קיבלנו בחמגשית שני בורקסים קטנים ועגבניות חתוכות, וארוחת בוקר לא קיבלנו. בלי לזלזל בשאר החיילים בצה"ל, אנחנו הכי צריכים את האוכל הזה, וזה ממש לא הגיוני שלא נקבל אותו".
מדובר צה"ל לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה