מדדים ומחקרים

מצב האוכל בצה"ל: "מזלזלים בלוחמים, אנחנו בתחתית שרשרת המזון"

נחשף תיעוד מאיכות האוכל בקורס מ"כים אשר נערך בבסיס ביסל"ח - והמראות הם יותר ממחרידים
מערכת ice |  3
חיילים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
איש התקשורת, צחי דבוש, שמתעסק לא מעט בתנאים של החיילים שלנו בבסיסים, חשף את איכות האוכל בבסיס ביסל"ח, כאשר כתב את הדברים הבאים בחשבון הטוויטר שלו, לצד סרטון שממחיש את חומרת המצב: "שבת שלום ללוחמים בקורס מ״כים בביסל״ח שמעדיפים לא לאכול ולהשאר רעבים כדי לא לחטוף כאבי בטן. 'מזלזלים בלוחמים, אנחנו בתחתית שרשרת המזון מבחינת הצבא'".
 
"ביום שבו חדרי האוכל בצה״ל יהיו שיויוניים והקצינים יאכלו יחד עם החיילים - אז תהיו בטוחים שיהיה אוכל טוב לכולם. עד אז תשמעו מהם שהאוכל מציין ותיהנו מכתבות יח״צ אמינות. שלא יספרו לכם סיפורים על ״טרקלינים״ והגדלת תקציבים: האוכל שמקבלים הלוחמים זה אחד האבסורדים הגדולים ביותר בצה״ל. ואת בעיית השורש הזו לא יפתרו כתבות יח״צ ולא תמונות של טרקלינים חדישים שלא נותנים מענה. בשטח יש פערים עצומים והלוחמים ממשיכים לסבול בשקט", המשיך דבוש.
הנושא הקודם שבו התמקד דבוש, היה מחסור האפודים הקרמיים ללוחמי המעברים. כך הוא כתב: "שלא תגידו שלא ידעתם: לוחמי המעברים בעוטף דרומי ירושלים לא מקבלים אפוד קרמי שמגן מירי, אלא רק אפוד שעשוי מקרש עץ. מידי יום באזור בו הם מוצבים יש פיגועי ירי והם חשופים. 'התרענו שאנחנו צריכים אפודי מגן ולא אפוד עץ אבל אמרו שאין תקציב. הדבר היחיד שיציל אותנו בפיגוע הבא זה אלוהים״'.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צהל
    1 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל זה אי אפשר להיכנס ללבנון החיילים יפרצו לחנויות ותחנות דלק כדי לשבור את רעבונם.להזכירכם בשנת 82 מהל הכנים שיירות לבירות באורך קילומטרים אין את זה היום צבא לגמרי אחר,
    סגור
  • 2.
    אוכל לחיילנו האמיצים..
    אושי 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה איתן כבל צריך לדאוג לאוכל לחיילים הרי יש שר ביטחון בני גנץ הוא דואג להם האיש הסתום שלוקח כסף לפנסיות לחונטה הצבאית אבל לדאוג למגורים נאותים ולאוכל הוא לא מסוגל ..הילדים שלנו פשוט לא מעניינים אותו רק אבו מאזן והכיסא וזה רוצה להיות מנהיג מדינה חחחח ..תראו הקשתיות סובלות ממשמרות של 28 שעות בגלל חוסר בכוח אדם..המקלחות שלהן ממש מגעילות ודוחות המגורים מתחת לכול ביקורת .האוכל מגעיל ודוחה שאפילו כלבים מסרבים לאכול..אבל בני גנץ מתעלם מהם ופשוט מזניח אותם ..עוד כמה זמן ניתן לו לפגוע בילדים שלנו ..הגיעה השעה לשלוח אותו הביתה ולקחת את הכסף של הפנסיות ולהעביר אותו לרווחת הלוחמים ולמגורי הבנות והבנים ולאוכל שלהם...האיש פשוט לא מתפקד בכלל ודואג רק לעצמו בלבד בני גנץ קודם לחיילי צה"ל.....בושה וחרפה...
    סגור
  • 1.
    שפלות דרגים גבוהים בצה,ל עוברת כל גבול.
    פופאי 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוחמים הולכים רעבים בגללזלזול הפיקוד עומדים בלי אפודים מצילי חיים אך בו זמנית החונטה מעלה משכורות ופנסיות לעצמה.
    סגור