בארץ

דובי אמיתי קורא: "לעצור את החקיקה עד לאחר יום העצמאות"

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, שמע את דבריו של שר הביטחון, יואב גלנט, לעצור את החקיקה וזאת בניגוד לעמדת הקואליציה והתרגש. אמיתי קרא לאופוזיציה "לגלות אחריות ולהושיט יד להידברות כנה"
מערכת ice |  3
דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי (צילום ויקיפדיה, pexels, pixabay)
על רקע המשך המחאות כנגד הרפורמה המשפטית והשבת ה-12 ברציפות בה מאות אלפי ישראלים יוצאים להפגין ברחבי הארץ, שר הביטחון, יואב גלנט, קרא לבטל את החקיקה על הרפורמה המשפטית תוך התייחסות לגל הסרבנות הגואה בצה"ל ואמר "בשבועות האחרונים נפל דבר. אני פוגש את המפקדים ואת הלוחמים, ושומע את הקולות שעולים מהשטח – ואני מודאג".
עוד הוסיף גלנט כי "האירועים המתרחשים בחברת הישראלית אינם פוסחים על צבא ההגנה לישראל. מקור עוצמתנו הולך ונשחק. אני אומר בצורה הברורה ביותר – השסע חודר אל תוך צה"ל וגופי הביטחון".

גלנט, באמירתו האמיצה, עורר את זעמם של לא למעט חבריו לקואליציה, כולל השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שקרא לו להתפטר. זכה גם לתמיכה גם מחברי הליכוד דוגמת אבי דיכטר ודוד ביטן, אך גם מהמגזר העסקי.
דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי אמר "אני תומך בקריאה לממשלה לעצור כעת את החקיקה עד לאחר יום העצמאות. כאשר ימים לאומיים כה משמעותיים לפנינו אין שום אפשרות אחרת".
אמיתי הוסיף כי הוא מצפה מכל הצדדים "להיכנס לחדר ולא לצאת ממנו עד שתגיעו להסכמות. כאלוף משנה אני מגבה את שר הביטחון גלנט וקורא גם לאופוזיציה לגלות אחריות ולהושיט יד להידברות כנה. האתגרים הביטחוניים והכלכליים של ישראל לא יכולים לחכות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דחיית החקיקה
    שולה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב
    סגור
  • 2.
    האופוזיציה זו כנופייה שמאלנית שרוצה רק את השלטון.
    יהודה קפלן 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשרה מבחינתם לא באה בחשבון.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה רבה נתניהו לוין רוטמן
    יהודי ישראלי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עוצרים להמשיך בחקיקה השבוע בעזרת-השם לוין רוטמן בלי מתווה חדש , רק במתווה הישן המקורי
    סגור