בארץ

כלכלנית ראשית באוצר: "הרפורמה וההיבט הביטחוני מסכנים את הכלכלה המקומית"

הכלכלנית הראשית באוצר שירה גרינברג התייחסה לאירועים האחרונים ואמרה כי בתחזיות של האוצר "לא חישבנו את ההתפתחויות בארה"ב בהיבט הגלובלי, או את הרפורמה המשפטית וההיבט הביטחוני, שמסכנים את הכלכלה המקומית"
מערכת ice |  2
שירה גרינברג, בצלאל סמוטריץ', יריב לוין (צילום משרד האוצר, פלאש 90/ יונתן זינדל)
יאיר אבידן, המפקח על הבנקים ושירה גרינברג, הכלכלנית הראשית התייחסו הערב (שני) למציאות הכלכלית המורכבת, בערב פתיחת כנס אימפקט 2 של מגזין ליברל, אליו הוזמנו בכירי המשק.
יאיר אבידן המפקח על הבנקים: "בוחנים מקרוב אחר קריסת הבנקים בארה"ב וההשלכות. כמו כן, אנחנו עוקבים אחר ההתפתחויות במערכת הבנקאית האמריקאית, זו הזדמנות חשובה להזכיר את מה שנלקח כמובן מאליו – יציבות המערכת הבנקאית בישראל. יציבותה של המערכת הבנקאית קשורה באופן הדוק לאמון הציבור בהצלחתה ועל צמיחת המשק"
בהתייחס למדיניות כלכלת האימפקט של בנק ישראל אמר אבידן: "השאיפה של בנק ישראל היא לפרסם הוראת ניהול סיכונים סביבתיים בחצי השנה הראשונה של שנה זו. בנוסף, בנק ישראל חתם על אמנה למאבק באלימות כלכלית. כמו כן, השנה הוחלט להרחיב את התחייבויות האמנה בבנק ישראל גם לנשים שורדות זנות".
הכלכלנית הראשית באוצר, שירה גרינברג, התייחסה לאירועים האחרונים ואמרה כי "התחזית שלנו נכון לערב אישור הממשלה את התקציב, קרובה ל-3.3% צמיחה ל-2023 ו-3.2% ל-2024. אך לא חישבנו את ההתפתחויות בארה"ב בהיבט הגלובלי, או את הרפורמה המשפטית וההיבט הביטחוני, שמסכנים את הכלכלה המקומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שר אוצר ושר משפטים וראש ממשלה חולה
    אורני 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את השלשיה הזו חייבים לעצור חוקית או לא הם עבריינים מטורפים שהחליטו להשמיד את ישראל ואנחנו חוששים מהאירנים ? המוות שלנו יבוא בידי מטורפים מקומיים הצבא השבכ והמוסד חייבים לעצור את הסוכנים של אויבי ישראל חייבים לעצור אותם מיד
    סגור
  • 1.
    הולכים למיתון קשה.
    אחד העם55 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנפגע הכי הרבה הם השכבות החלשות כולל חרדים. מענין את מי הם יעשקו כדי להתקיים.
    סגור