בעולם

קריסת SVB: החברה שמציעה תמיכה לחברות שנפגעו בסך 120 מיליון דולר

המטרה של גלגל ההצלה של Deel ב-120 מיליון דולר היא לעזור לעסקים לשלם שכר עבור שני המחזורים הבאים "עם מינימום הפרעות". חברות הזקוקות לסיוע יכולות למלא טופס בקשה ולהגיש מועמדות דרך Deel
מערכת ice | 
סיליקון ואלי בנק (צילום shutterstock)
ספקית השכר העולמית Deel, מתכננת לספק 120 מיליון דולר מהמאזן שלה כדי לתמוך בפעולות השכר של סטארט-אפים בעקבות קריסת הבנק SVB. היא התחברה עם החברות Andreessen Horowitz (a16z) ו-Y Combinator - שניהם משקיעים ב-Deel – על מנת להציע את התמיכה ללקוחות.
הפדרל ריזרב הודיע ​​זה עתה כי המפקידים בבנק עמק הסיליקון, מבוטחים ובלתי מבוטחים כאחד, יהיו מוגנים באופן מלא - מה שהוביל להקלה קולקטיבית בכל התעשייה הטכנולוגית. המפקידים נרגעו, כאשר TechCrunch ראיין את מייסד-שותף ומנכ"ל Deel, אלכס בואזיז, שתגובתו הראשונה לחדשות הייתה כי: "נראה מה יקרה, לעולם לא תוכל להיות בטוח לחלוטין. אבל בינתיים, אנחנו מוכנים לעשות כל דבר, על מנת לעזור ללקוחות שלנו".
המטרה של גלגל ההצלה של Deel ב-120 מיליון דולר היא לעזור לעסקים לשלם שכר עבור שני המחזורים הבאים "עם מינימום הפרעות". חברות הזקוקות לסיוע יכולות למלא טופס בקשה ולהגיש מועמדות דרך Deel, שאומרת שהיא תעזור בשכר העובדים ועובדי והקבלן עבור לקוחות קיימים, כמו גם כמה לקוחות חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה