בארץ

מאי גולן תוקפת: "מירב קוקוריקו בן ארי... תרנגולת קרקרנית"

ממשיכה לתקוף. השרה במשרד ראש הממשלה, מאי גולן, עלתה לדוכן הנואמים על מנת למשוך זמן. די מהר גולן החלה לתקוף את ח"כ מירב בן ארי וכינתה אותה "תרנגולת קרקרנית"
מערכת ice | 
מאי גולן (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
השרה מאי גולן לא עוצרת. "מירב קוקוריקו בן ארי את מפריעה לי, הקרקורים שלך מאוד מפריעים", כך אמרה על דוכן הנואמים בכנסת לחברת הכנסת מירב בן ארי בעוד מופע בלתי נשכח.
"יום ולילה את מקרקרת, קרקרנית, קוקוריקו, מה עם הצ'קלקלה? הסגנון שלך הוא הנחות ביותר, הירוד ביותר. קוקוריקו, זה מה שאת, תרנגולת קרקרנית", המשיכה גולן.
חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון עוד ניסתה להרגיע את גולן שהגיבה לה בתמורה: "את לא תדברי ככה" ואף ביקשה מהסדרנים להוריד את השר מהדוכן שעברה לתקוף את שאשא ביטון וסירבה לרדת מהדוכן.
רק לפני יומיים השרה תקפה את רני רהב לאחר שהעביר ביקורת על דבריה בריאיון לחדשות 13 ובפוסט שהעלתה כינתה אותו בין היתר "לוע מזוהמת", "גזען עלוב", "טיפש", "בור", "מחליא" ועוד.

"אתה אדם טיפש עד כדי כאב אם אתה חושב שאתה יכול לדבר בשמם של תושבי דרום ת"א ו/או בשם בוחרי הליכוד ו/או בשם כלל עדות המזרח בארץ. בור ועם הארץ זה לא מתחיל לתאר אפילו את מי שאתה. באיזה זכות תגיד שהציבור שלנו לא מבין על מה הרפורמה? באיזו זכות תתנשא מעליהם?! הם יכולים ללמד אותך איש לא אפוי שכמוך", כתבה בין היתר בדבריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה