בארץ

סגן השר אבי מעוז זועם שלא קיבל סמכויות - ושוקל להתפטר

סגן השר אבי מעוז ממפלגת נועם שקיבל אחריות על היחידה לתוכניות חיצוניות של משרד החינוך, שוקל להתפטר מתפקידו ולחזור להיות ח"כ. טוען שלא קיבל את מה שהובטח לו בהסכמים הקואליציוניים
מערכת ice | 
אבי מעוז (צילום פלאש90)
סגן השר במשרד ראש הממשלה אבי מעוז (מפלגת נועם) זועם על כך שלא קיבל את הסמכויות שהובטחו לו, ושוקל להתפטר בקרוב מתפקידו כסגן שר ולחזור להיות חבר כנסת.
"ישראל היום" פרסם הערב (חמישי) כי סגן השר מעוז נשמע אומר למקורביו כי לא קיבל את מה שהובטח לו על פי ההסכמים הקואליציוניים. מלשכתו של מעוז סירבו להגיב לידיעה.

כזכור, מינוי של סגן השר עורר ביקורת רבה בציבור בשל דעותיו הקיצוניות של ח"כ מעוז והתבטאויותיו בעבר נגד להט"בים ונגד זכויות נשים. רבים הופתעו מכך שראש הממשלה נתניהו בחר לתת למעוז סמכויות נרחבות כל כך: ההסכם הקואליציוני של נעם, מפלגתו של מעוז, קובע שהיחידה לתוכניות חיצוניות ושותפויות של משרד החינוך תועבר ממשרד החינוך לאחריות סגן השר. זאת, למרות שמדובר בסיעת יחיד קטנה שסופחה לרשימת הציונות הדתית ועוצמה יהודית, ואין לה תמיכה ממשית אלקטורלית.
גם מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד התנגדה לכך שח"כ מעוז יהיה אחראי על חלק מהתכנים שייכנסו למערכת החינוך במדינה. כמה מאות מורים לאזרחות חתמו על עצומה במחאה על ההסכמים הקואליציוניים וטענו כי ההסכמים הקואליציוניים עם מפלגות נעם, הציונות הדתית ועוצמה יהודית "מבשרים על אג'נדה גזענית וקיצונית ועל כוונות חברי הממשלה המיועדים לנצל את כוחם על מנת לחבל במערכת החינוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה