בארץ

לשכת סוכני הביטוח לקואליציה: תקנו את חוק ההסדרים

נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזק, נפגש עם בכירים בקואליציה, ביניהם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה. על הפרק: הסדרת סעיפי החוק הפוגעים בסוכני הביטוח
מערכת ice | 
הכנסת (צילום שמוליק גרוסמן)
נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזק, שוחח עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וגיבש עימו הסכמה לפי המחלוקת בסעיפי טיוטת חוק ההסדרים המהווים פגיעה בסוכני הביטוח או שאינם מקדמים את התחרות, תוסדר בדיאלוג ובשאיפה להגיע להסכמות. באיגרת שהועברה לחברי הלשכה מסר אייזיק, כי לצד שיחותי עם השר סמוטריץ', נפגש לאחרונה עם יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הכנסת, ח"כ אופיר כץ (הליכוד) ודן עימו בסעיפי חוק ההסדרים.
"שמחתי לשמוע מח"כ כץ כי הוא בחן את הדברים יחד עם הייעוץ המשפטי במשרדו והגיע למסקנה כי הוא לא מוצא שיש מקום להביא את המוצע לחקיקה במסגרת חוק ההסדרים – ובהתאם כך יפעל", מסר אייזק.

כמו כן, מסר אייזק כי דן עם יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, על הנושאים אותם ראוי להסיר מטיוטת חוק ההסדרים. לדברי אייזיק, גם ח"כ אוחנה סבור כי יש להפריד מחוק ההסדרים נושאים הקשורים בסוכני הביטוח ואף הביע את התנגדותו לדרישה לפרסום עמלות הסוכנים כפי שהוצע בטיוטת החוק.
"כפי שהבהרנו (ונמשיך), הלשכה מתנגדת בתוקף לכל התערבות מסחרית בפעילות סוכני הביטוח. יתרה מכך, אין בטיוטת חוק ההסדרים המוצעת, בכל הנוגע לסוכני הביטוח רלוונטיות על תקציב המדינה! זו בלבד, מדוע יש להסיר את אותם הפרקים מסדר היום חוק ההסדרים", מסר אייזק.
בין היתר, מתנגדת לשכת סוכני הביטוח לאיסור על הפקדות לביטוח מנהלים אלא מחלק השכר שעולה על פעמיים גובה השכר הממוצע במשק; לסעיף לפיו בנק בעל היקף פעילות קטן יהיה רשאי לשלוט גם בסוכנות ביטוח שעיסוקה בביטוח כללי; ולמתן עמלה זהה למוצרים תחליפיים, החזר עמלת היקף בתוך שש שנים וחשיפת שיעור העמלה ללקוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה