בארץ

גנץ קרא להידברות: "להיכנס לחדר ביחד עד שייצא עשן לבן"

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ ביד אחת מלטף ובשנייה סוטר, מחד משמיע שאגות קרב ומאידך מצהיר על שאיפתו להגיע להסכמות רחבות בנוגע לרפורמה המשפטית המתגבשת על מנת לרכך את המכה ולמתן אותה ככל האפשר
דוד זולדן | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ עוקף את יו"ר האופוזיציה לפיד שמציב ללוין ורוטמן תנאים שמרחיקים את הקואליציה משולחן המו"מ. נדמה כי גנץ ביד אחת מלטף ובשנייה סוטר, מחד משמיע שאגות קרב ומאידך מצהיר על שאיפתו להגיע להסכמות בנוגע לרפורמה המשפטית המתגבשת על מנת לרכך את המכה ולמתן אותה ככל האפשר. היום התייחס גנץ לניסיונות להגיע להידברות בנושא הרפורמה המשפטית וקרא לצדדים להגיע להידברות.
יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ מסנן רעשי רקע ומתעלם ממכבש הלחצים מצד מחנהו שדורש תנאים שלא יתקבלו על ידי הקואליציה. היום הוא מגיב לניסיונות הפיוס מבית הנשיא הרצוג בסוגיית הרפורמה המשפטית וקורא לכל הצדדים להגיע להידברות. גנץ אומר את הדברים למרות התנאים הקשוחים שהציב יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, אמש, כשקרא לעצור את החקיקה ל-60 יום כתנאי מוקדם - תנאי שהקואליציה לא מתכוונת אפילו לדון בו. 
גנץ צייץ: "אני קורא לכולם לעצור, להיכנס לחדר ביחד עד שייצא עשן לבן, עד שנגיע להסכמות שימנעו מהעם שלנו להיקרע מבפנים. עוצרים חקיקה, עוצרים משחקי האשמות - פשוט עוצרים. העם שלנו צריך ורוצה את זה ואנחנו חייבים לו את זה. זאת האחריות שלנו בתור מנהיגים. עוצרים עצירה מוחלטת, ומדברים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה