בארץ

הח"כית טוענת: "שוטר פגע בי מינית במהלך הפינוי"

מתיחות בצמרת בין השר סמוטריץ' לשר הביטחון גלנט על רקע פינוי הכרם במאחז ביו"ש שאיננו הראשון במשמרת של גלנט אלא שמתיחות אחרת ולא פחות רגישה עברה על נציגת עוצמה יהודית שבאה למנוע את הפינוי
דוד זולדן | 
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית טענה כי אחד משוטרי מג"ב פגע בה מינית במהלך הפינוי של הכרם בגוש שילה. נציגת הציונות הדתית הגיעה היום לגוש שילה במטרה לעצור את עקירת הכרמים של משפחת בן אליהו אלא שלדבריה של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית, אחד משוטרי מג"ב פגע בה מינית בזמן הפינוי. בראיון לכאן רשת ב' סיפרה על האירוע שבו השוטרים הקיפו אותה ומנעו ממנה להקשות על כוחות הפינוי לעשות את מלאכתם.
לפי דבריה, ההתרחשות אירעה שעות ספורות אחרי שהגיעה לגוש שילה בניסיון לעצור את עקירת הכרמים של משפחת בן אליהו.
המתיחות בצמרת הממשלה בשיאה בעקבות הפינוי הבוקר שאיננו הראשון במשמרת של שר הביטחון גלנט. השר בצלאל סמוטריץ' תקף את שר הביטחון יואב גלנט בעקבות פינוי הכרם בשילה ודרש להעביר לידיו את הסמכויות ביו"ש: "אם לגלנט יש עם זה בעיה הוא מוזמן לשים את המפתחות. אני משוכנע שיש רבים בליכוד שישמחו למלא את מקומו".
"עקירת הכרם בעמק שילה היא עוול זועק לשמים שאפשר וצריך היה למנוע. עוול ארוך שנים של המנהל האזרחי ושל בג"ץ" אמר סמוטריץ' בחמת זעם והוסיף. "בדיוק כדי להפסיק את הרדיפה ארוכת השנים ואת ההתעמרות המפלה הזו נגד המתיישבים דרשנו וקיבלנו בהסכם הקואליציוני את האחריות על המנהל האזרחי ועל החיים האזרחיים ביהודה ושומרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה