בארץ

אחמד טיבי: "טלי גוטליב הייתה יכולה להיות שופטת"

חבר הכנסת נאם היום בישיבת הסיעה על רקה המהפכה המשפטית והתנהלות הקואליציה: "למרות חוסר האמפתיה שמגלה מערכת המשפט לאזרח הערבי, אנחנו מתנגדים להפיכה המתקראת 'רפורמה'"
מערכת ice |  1
יתערב בעבודת התקשורת? אחמד טיבי (צילום צילום מסך לעוף על המיליון רשת ערוץ 2)
יום פשוט מטורף עובר על הזירה הפוליטית והמדינית בארצנו. מהומות בתוך הכנסת ומחוץ לה, כאשר כ-100 אלף אנשים באו להפגין כנגד הרפורמה המשפטית. ח''כ אחמד טיבי, אמר היום כך בישיבת סיעה: "המופע היום מחוץ לכנסת הוא חסר תקדים. כמאה אלף מפגינים שבאו למחות נגד ההפיכה המשטרית היום, זה אירוע היסטורי. למרות חוסר האמפתיה שמגלה מערכת המשפט לאזרח הערבי, אנחנו מתנגדים להפיכה המתקראת 'רפורמה''.
הוא המשיך: "תארו לכם אם ההצעה הזאת הייתה עוברת לפני שנתיים, טלי גוטליב הייתה יכולה להיות שופטת עכשיו. היום, צבי סוכות, מי שנחשד בהצתת מסגד הוא חבר כנסת ויכול להיות חבר בוועדה למינוי קאדים, ודיינים".
יאיר נתניהו מצידו כמובן לא תומך בלשון המעטה במחאה וכך הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "השמאל לא מנסה לשכנע בוויכוח ציבורי. הוא מנסה לכפות את דעתו באמצעות טרור, אלימות, איומים וכוח. הימים האלה עברו מן העולם. אנחנו כבר לא מתרגשים מהתקפי הטנטרום שלכם. בשנת 2023 כולנו כבר מבינים איך עובד המנגנון שלכם של תקשורת- עמותות שמאל במימון אירופי- חונטה משפטית- אליטה עשירה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קרעי רגב
    בובליל 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל שמצטטים דברי הילד"ז. דרעק קיצוני
    סגור