בארץ

אלמוג כהן: "בשומר החומות 2 נפעיל אמצעים שלא השתמשנו בהם"

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית בראיון ל-ice לא מתרגש מהביקורת הציבורית ולא ממצמץ אל מול המטרה שהפכה ליעד מוצהר: להכות בטרור ולהחזיר את ההרתעה ולא חוסך את שבטו ממתנגדיו שחוטפים ממנו חיצי ביקורת מושחזים: "בסוף, בקצה יש קבוצה אליטיסטית ששומרת לעצמה את כל השמנת. ושולטת על המדינה ואנחנו נעצור את החגיגה הזאת" 
דוד זולדן |  2
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ אלמוג כהן ומספר 3 בעוצמה יהודית בראיון ל-ice יותר מרומז שבסבב הבא מול ערביי ישראל שום דבר לא יהיה דומה למה שהכרנו בעבר וכי תגובת המשטרה תהיה חסרת פרופורציות בתרחיש כזה. כהן מתקומם נוכח דבריו של אהרון ברק על "השופט המרוקאי" ומדבר על הפיל הגדול בחדר: הרפורמה המשפטית אותה הוא מכנה: "מערכת חולה". כהן מתייחס להתמודדות של המשטרה עם משפחת אבו-לטיף וחושף כי היא רק קצה הקרחון וכי צפויים עוד מעצרים: "המטרה היא להגיע אליהם לבתים ולמרר להם את החיים. לא נפסיק לרגע בדבר הזה. יש לנו עוד כמה כאלה על הכוונת בהמשך אתם תכירו את כולם".
האם בתרחיש של שומר חומות 2 - אתה סבור שבמידת הצורך (ירי חי לעבר תושבים) נצטרך להכניס טנקים ללוד ולהשתמש באמצעי לחימה שמשתמשים בג'נין?
"בשומר החומות 2 נצטרך להפעיל אמצעים שלא השתמשנו בהם עד עכשיו. ההערכות מדברות על כך שומר החומות 2 יתחיל היכן ששומר החומות 1 נגמר ואני מזכיר שזה נגמר בירי. אנחנו נערכים ליום הזה וכמובן לא אכנס לתכניות מבצעיות אבל אנחנו ערוכים לתגובה הולמת בתרחיש כזה".
בשיחות סגורות אומרים בכירי הליכוד שבסוף תהיה פשרה ברפורמה המשפטית. ביהדות התורה אומרים שאם תהיה פשרה - אין ממשלה. זה הכול או כלום לתפיסתך?
"אנחנו עובדים על הרפורמה המשפטית. בסופו של דבר ההבנה היא מאוד ברורה: מערכת המשפט במדינה שלנו היא מערכת חולה ושהציבור לא מאמין לה וצריך לשפר את זה בכל דרך אפשרית".
אהרון ברק אמר שהוא "רוצה שופט מרוקאי אבל אין". מה אתה חושב על זה?
"אני חושב שאהרון ברק מסמל בדיוק את ההיפך ממה שקורה בכור ההיתוך של מדינת ישראל שזה צה"ל - שם יש קצינים מרוקאים והדברים שלו זה שטויות במיץ. יש מספיק אנשים איכותיים וטובים והכל פה מתכתב עם הרפורמה המשפטית. בסוף, בקצה יש קבוצה אליטיסטית ששומרת לעצמה את כל השמנת. ושולטת על המדינה ואנחנו נעצור את החגיגה הזאת". 
היועמש"ית בהרב מיארה הביעה תמיכה במהלך של בן גביר נגד משפחת הפשע הגדולה אבו-לטיף וגם אלעזר שטרן אמר שהוא מעריך את השר. אתה מתבשם מהמחמאות של היועמ"שית ויש עתיד?
"אני לא מתבשם ממחמאות, אני מתבשם מפעולות. מדובר במשפחה שבמשך שנים רבות ממררת את חייהם של כל האזרחים בצפון כפי שהצהרנו בתחילת הדרך אנחנו מעבירים את המשטרה למצב התקפה והמטרה היא להגיע אליהם לבתים ולמרר להם את החיים. לא נפסיק לרגע בדבר הזה. יש לנו עוד כמה כאלה על הכוונת בהמשך אתם תכירו את כולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למנות את אלמוג כהן למדען הראשי, ומיד!
    נמאס מהקיפוח 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לשחקן הציר של נבחרת ישראל בכדורסל
    סגור
  • 1.
    כסיל שימושי
    אבנר 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם לא מחובר לעצמו
    סגור