בארץ

אלמוג כהן חטף דגל אש"ף מסטודנט ערבי: "אין מדינה כזו"

סטודנטים ערבים ישראלים נושאי תעודת זהות כחולה מאוניברסיטת ת"א הפגינו נגד צה"ל והניפו שלטים עם שמות המחבלים ההרוגים. נציג עוצמה יהודית הגיע להפגנה ולא היסס לפעול בכוח כנגד המפגינים
דוד זולדן | 
אלמוג כהן מועמד עוצמה יהודית לכנסת (צילום קרדיט יוסי לוגסי פלשמן)
סטודנטים ערבים מתא חד"ש באוניברסיטת תל אביב הפגינו נגד הפעילות היזומה של צה"ל בג'נין בעודם מניפים שלטים עם שמות המחבלים ההרוגים ומנופפים בדגלי אש"ף. חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית מחה נגדם והחרים דגל אשף שהניף אחד המפגינים.אחרי אפשרות כושלת של דו שיח בין הצדדים וחילופי דברים קשים ח"כ כהן השתלט על אחד המפגינים וחטף דגל אש"ף שהיה בידו. "תעיף את הדגל הזה", דרש כהן. "אנחנו כאן כדי לומר שלא נאפשר הסתה ולא נאפשר את הנרצחים הבאים כי עוד לא קברנו את מתינו". הבהיר כהן. ביצים הוטחו לעבר המפגינים מצד עוברי אורח שהתקוממו על עצם אישורה של ההפגנה ונרשמו טונים צורמים בנקודת החיכוך.
ח"כ כהן סיפר: "הגעתי לכאן בעקבות מידע על סטודנטים שעושים תואר באוניברסיטת תל אביב והגיעו עם דגל הטרור אש"ף, עם שמות השהידים שחוסלו בפעילות הימ"מ בג’נין. הם קראו 'ברוח ובדם נפדה את פלסטין'. אין מדינה כזאת, לא הייתה ולא תהיה".
עוד ציין כהן: "לחטוף דגל אש"ף זה מעשה שמייצג חבר כנסת, למי שמייצג את האחים שלו", הוסיף כהן. "קול דמי אחינו זועקים אלינו מן האדמה. אין לנו שום כוונה לאפשר הסתה שתביא לנרצח הבא. הדגל הזה הוא דגל טרור שנאסר בהנפה כאן, סך הכול ביצעתי את מה שהמשטרה לא ביצעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה