בארץ

מחאת עובדי ההיי טק נמשכת: מפגינים חסמו כבישים בתל-אביב

מאות עובדי היי טק הפגינו ב-16 מוקדים ברחבי הארץ למרות הגשם, כאשר בתל-אביב חסמו המפגינים את הכביש וקיימו צעדת מחאה: "שינוי המשטר יפגע בכולם"
מערכת ice | 
מחאת ההיי טק בתל אביב (צילום יחצ)
מחאת עובדי ההייטק כנגד הרפורמה המשפטית נמשכת: למרות מזג האוויר הסוער יצאו היום מאות עובדים מרחבי הארץ להפגין ב-16 מוקדים ברחבי הארץ סמוך למרכזי תעסוקה, ובהם: חיפה, הרצליה, רחובות, ירושלים, נתניה, איירפורט סיטי, פתח תקווה, יבנה, רעננה, ר"ג ועוד.
ההפגנה המרכזית התקיימה ברחוב קפלן בתל-אביב סמוך לפארק שרונה, שם חסמו כמה עשרות מפגינים את הכביש והתעמתו עם השוטרים, שקראו להם להתפנות. המפגינים החלו בצעדה משרונה לכיוון רחוב אבן גבירול ומשם אל שדרות חן, תוך שהם גורמים לשיבושי תנועה.

צור משעל, ממובילי מאבק ההייטקיסטים, אמר: "שתקנו יותר מדי זמן, אבל בשבוע האחרון אלפי עובדים הייטק יצאו לרחובות וזעקו את מה שהזהירו ממנו בכירי הכלכלנים, מנכ"לי בנקים ומשרדים ממשלתיים, משקיעים ויזמים, נגיד בנק ישראל ועוד רבים אחרים – אם אין חופש ואין בית משפט עצמאי - ההייטק ואיתו הכלכלה הישראלית, תתרסק!
"זה לא עניין של ימין ושמאל", הוסיף משעל, "כולנו ישראלים מודאגים שרוצים לחיות במדינה דמוקרטית עם כלכלה משגשגת. שינוי המשטר יפגע בכולם. אם הממשלה לא תישמע לאזהרות ולא תבצע בלימת חירום - כל ישראלי יפגע מהיהירות והרשלנות של צעדיה. נמשיך להיאבק, לא ניתן להרוס את ישראל".
המחאה הפעילה של עובדי ההיי-טק החלה ביום שלישי, כאשר בין השעות 11:00 ל-12:00 השביתו מאות עובדים את העבודה והפגינו בשלושה מיקומים: מתחם שרונה בתל אביב, רחוב רוטשילד 1 בתל אביב, ורחוב אבא אבן בהרצליה פיתוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה