בארץ

החללית לצדק תצא בקרוב למסע של 7.5 שנים: כך זה יראה

בעוד חודשיים סוכנות החלל האירופית, בשיתוף גורמים ישראלים, תשגר את חללית JUICE למסע של 7.5 שנים לכיוון של צדק. המטרה? למצוא ולמדוד כמויות מים שמעידות על קיומם של חיים
מערכת ice | 
הדמיית השיגור (צילום יוטיוב ESA)
אף שאנחנו רגילים לראות דווקא את השם של נאס"א כשזה מגיע למשימות החדשניות לחלל, המשימה הבאה והיוקרתית שתצא לדרך בעוד חודשיים שייכת לסוכנות החלל האירופית. בשיתוף מכון ויצמן, תשוגר חללית שמטרתה להגיע לכוכב צדק ולאתר סימני חיים.
החללית היוקרתית, שקיבלה את השם JUICE, תשוגר כאמור באפריל הקרוב ומטרתה לעבור מרחק של 900 מיליון קילומטר - מסע שייקח בערך 7.5 שנים. במסגרת המשימה החללית תגיע לכוכב צדק והירחים שלו, שם תישאר כארבע שנים נוספות במטרה למדוד כמויות מים שיעזרו לאתר סימני חיים. 
לכבוד השיגור המתקרב הסוכנות פרסמה סרטון הדמיה של השיגור. במסגרת השיגור יש גם נוכחות ישראלית היות והחללית תכיל שעון בפיתוח ישראלי של חברת אקיוביט. כמו כן, עם תחילת המחקרים בירחים של כוכב צדק, מכון ויצמן יהיה חלק פעיל בהם. 
לצד המשימה החסרת תקדים, לאחרונה פורסם שכוכב אחר מסוג אחר לגמרי יטוס לחלל. על פי הדיווחים טום קרוז יצלם את הסרט הבא שלו בחלל ולשם כך יצטרך כמובן לעלות את החללית הבאה מחוץ לכדור הארץ. ייתכן ונאס"א תסייע לקרוז בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה