בארץ

מיקי זוהר בפתיחת אירועי יום השואה הבינ"ל: "המאבק בהכחשה לא תם"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, פתח היום את אירועי יום השואה הבינ"ל בתיאטרון הבימה: "המאבק בהכחשתה של השואה הארורה ובגילויי האנטישמיות, המרימה את ראשה המכוער ברחבי העולם לא תם! עלינו להמשיך, וביתר שאת, לזכור ולהזכיר – 'לעולם לא עוד'"
מערכת ice | 
מיקי זוהר בבימה (צילום איציק בירן)
מחר יצוין יום השואה הבין-לאומי וכאן גם בארץ יתקיימו מספר אירועים לכבוד היום החשוב. היום בערב (חמישי) שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, פתח את אירועי יום השנה תיאטרון הבימה בתל-אביב, כשנכח בהצגה "דבר על מקום המצאם". ביקור זה בבימה היה גם הביקור הראשון הרשמי בתיאטרון בארץ.
טרם החלה ההצגה מנכ"ל התיאטרון, נעם סמל, הזמין את השר לשאת דברים: "אני עומד בהתרגשות כשר התרבות בתיאטרון הלאומי לפתוח את אירועי יום השואה הבינלאומי". לכך הוא הוסיף ושיתף: "המאבק בהכחשתה של השואה הארורה ובגילויי האנטישמיות, המרימה את ראשה המכוער ברחבי העולם לא תם! עלינו להמשיך, וביתר שאת, לזכור ולהזכיר – 'לעולם לא עוד'".
באשר לתכניותיו בתור שר תרבות זוהר הוסיף: "הבימה הוא מוסד עם היסטוריה אדירה שהביאה את התרבות לעם ותרמה לגאוותו. החלום שלי בשם הציונות להעתיק את הבימה לכל מקום ומקום בישראל, להביא את ההצגות ואת התכנים לכל המקומות הרחוקים כדי שכל אחד יוכל ליהנות ולהתרגש מההצגות המיוחדות שהבימה מעלה. אני חולם להביא את הבימה לכל בית ולכל אזרחי ישראל".
לאחר שנגמרה ההצגה התקיים שיח עם הקהל בהנחייתו של ד"ר יואל רפל, חוקר בכיר במכון לחקר השואה באוניברסיטת בר-אילן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה