בארץ

נהג בצפון איבד שליטה ברכב: השוטרים נדהמו מהאלכוהול שצרך

נהג רכב בן 62איבד שליטה ופגע בגדר אתמול בעתלית. בגופו נמדדה כמות חריגה ביותר של אלכוהול - 1620 מ"ג. הוא נעצר לחקירה ומעצרו הוארך
מערכת ice | 
תאונה עצמית (צילום דוברות המשטרה)
אתמול (שישי) התקבל דיווח במשטרת טירת כרמל על תאונה עצמית בעתלית. סיירי המשטרה של טירת כרמל שהגיעו למקום התאונה, החלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות מתוכן עלה כי הנהג ביצע תאונה עצמית והתנגש בגדר.
השוטרים ביצעו לנהג בדיקת אלכוהול ונדהמו לגלות כמות חריגה ביותר: 1620 מ"ג. לשם המחשה, בדיקת ינשוף תקינה היא עד 290 מ"ג. הנהג, תושב עתלית בן 62, נעצר במקום והובא לחקירה במשרדי בוחני התנועה של מרחב כרמל, בסיומה נכלא.
המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

בתאונת דרכים קשה נוספת שארעה אתמול, נהרגו שני צעירים בדימונה: רוכב אופנוע ונהג רכב, בשנות העשרים לחייהם. השניים התנגשו זה בזה בשעות הצהריים. מותו של נהג האופנוע נקבע בזירה. הפצוע השני פונה לבית החולים, שם לאחר מאמצים רפואיים נקבע מותו.
כוחות מד"א העניקו טיפול רפואי לשני הפצועים שהיו במצב אנוש, אך בתום פעלוות החייאה מרובות נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירה. הפצוע השני פונה לבית החולים סורוקה במצב אנוש ולאחר שעות של ניסיונות להציל את חייו, מותו נקבע ע"י הצוות הרפואי.
פראמדיק מד"א אורגד כהן והחובשים של מד"א גל אברהם ואליוסף אלמלח סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. נהג הרכב, שנפגע גם כן באורח אנוש נלכד במושב הקדמי ואזרחים שהיו במקום חילצו אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה