בארץ

האוטובוס על קו ת"א-פ"ת יצבע הלילה בסגול לציון זכויותיהם של בעלי מוגבלויות

לרגל ציון היום הבינלאומי למען זכויותיהם של אנשים בעלי מוגבלויות, חברת התחבורה "אלקטרה-אפיקים" תבצע הלילה בסגול את קו 64 במסגרת היוזמה "לילה סגול"
מערכת ice | 
האוטובוס הסגול (צילום דוברות אלקטרה אפיקים)
ביום שבת יחול היום הבינלאומי למען זכויותיהם של אנשים בעלי מוגבלויות ולכבוד המאורע החשוב חברת התחבורה "אלקטרה-אפיקים" תאיר הלילה את קו 64 מפתח תקווה לתל-אביב בצבע סגול, החל מהשעה 16:00 ועד סיום השירות. 
 
הפרויקט "לילה סגול" חוזר השנה ביוזמה של מפעל הפיס ואתר "שווים" ובמסגרתו יוארו גם כ-200 מוסדות ברחבי כל הארץ. לצד זאת, כ-100 אלף בתי אב בארץ יקבלו הלילה שרשראות תאורה בצבע סגול על מנת לעטר את הבתים ולקדם את הנושא. הפרויקט המקורי החל לפני כחמש שנים בבריטניה, לרגל היום הבינלאומי שהאו"ם ייסד.

שי מלכה, סמנכ"ל אלקטרה-אפיקים: "עבור אנשים עם מוגבלויות, האפשרות להתנייד באופן עצמאי היא אחד מגורמי הניבוי המובהקים ביותר של הסיכוי להשתלב בתעסוקה. כחברה שמשרתת את כלל האוכלוסייה וגם אנשים עם מוגבלות אנחנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לכך ולכן אנו גאים ושמחים לקחת חלק מהעלאת המודעות לנושא החשוב הזה".

לכך הוסיף: "אנו מצטרפים לאתגר והפעם בחרנו להאיר בפעם הראשונה אוטובוס נוסע בתאורת לד סגולה. לכל אדם מגיעה הזדמנות תעסוקתית שווה, ואנו שואפים ומאמינים בשילוב אנשים עם מוגבלות בכל תחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה