בארץ

כתב הארץ הסתבך עם אשתו של בן גביר: "מנסה לסכסך"

חיים לוינסון ניסה לכאורה לסכסך בין אילה בן גביר לפעיל הר הבית שהכחיש: "לא האשמתי את אילה בן גביר בשום דבר"
דוד זולדן |  2
אילה בן גביר (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
חיים לוינסון, כתב עיתון 'הארץ' ניסה לכאורה לסכסך בין אילה בן גביר, רעייתו של השר המיועד לביטחון לאומי, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בין ארנון סגל, פעיל הר הבית. לוינסון שיתף הבוקר כתבה לפיה אילה בן גביר ארגנה אמש מפגש בין עולי הר הבית לקציני מחוז ירושלים. 
לוינסון כתב בדאגה: "מה הסטטוס של איילה בן גביר? "פעילה". פעילים אחרים של הר הבית, כמו ארנון סגל, הודרו מהפגישה. סגל האשים אתמול את בן גביר שהיא שיקרה לו ונהגה בו באופן מכוער ולא הגון. וואלה, לא מפתיע".
אלא שאז הגיב סגל בטוויטר והפריך בעצמו את טענותיו: "הודרתי מהפגישה? נכון. אבל לא האשמתי את אילה בן גביר בשום דבר (ולא אף פעיל ספציפי אחר) ובכלל לא פנית אליי בעניין. נראה לי שכבודו קצת מנסה לסכסך". כזכור, אשת השר המיועד הינה פעילת הר הבית ושיתפה לאחרונה בטוויטר שלה דברי פרידה מהשוטרת שהיתה מוצבת באופן קבוע בכניסה להר, יפה אסמרה.
השוטרת, שפיתחה יחסים חמים עם העולים להר הבית וביניהם אילה בן גביר, חברה במינהלת הר הבית, זכתה ממנה למילות פרידה חמות. "יפה השוטרת עוזבת את הר הבית. עוזבת למקום טוב כמובן. אני שמחה בשבילה ועצובה בשבילנו ובשביל הר הבית. יפה הפכה את הר הבית למקום מואר וטוב יותר. קיבלה את כולם בחיוך, פתרה בעיות בחוכמה וברגישות מיוחדת, אהבה את כולם, הסבירה שוב ושוב בסבלנות אין קץ, עזרה בכל דבר שהיה צריך בכל שעה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוינסון איש שמאל מבחיל ומכוער ! (ל"ת)
    אסף 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    חרפה מוסרית לשטוף את המוח לילדים שלנו עם חינוך מגדרי (ל"ת)
    שיר 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור