בארץ

נתניהו נגד אולמרט: פסק הדין במשפט יועבר בשידור חי

ההצגה הטובה בעיר: האם משפט אולמרט-נתניהו בדרך להפוך לתכנית ריאליטי? 
דוד זולדן | 
ביבי נתניהו ואהוד אולמרט (צילום נועם רבקין ומשה שי פלש 90)
בית משפט השלום בתל אביב החליט להעביר בשידור חי את פסק הדין בתובענה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. משפחת נתניהו הגישה נגד אולמרט את התביעה לאחר שקרא להם "חולי נפש", והתעקש על כך ששיקף תמונת מצב אקטואלית ולא את דעתו האישית. בתום הדיון בבית המשפט במסגרת תביעת הדיבה שהתקיים לפני כחמישה חודשים, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם פוסט שזכה לסקרנות מיוחדת ולתשומת לב רבה. 
בפוסט שפרסם כתב נתניהו: "שרה, יאיר ואבנר, אני אוהב אתכם. אני גאה בכם. רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם".
נתניהו המשיך וכתב: "מסע הצייד הנורא הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בי דרך משפחתי, בגלל שאני מנהיג חזק של הימין. אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור – התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים. אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים".
עוד כתב נתניהו: "בגלל זה המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום, אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. התמיכה שלכם היא זו שמחזקת אותנו להמשיך ולהיאבק על הערכים שחשובים לנו. על הדגל שלנו, הכוח שלנו, המסורת שלנו, העם שלנו. בזכות התמיכה שלכם אנחנו נמשיך לעמוד יחד נגד כל השקרים".
בסוף דבריו פנה נתניהו לאולמרט: "ודבר אחד נוסף לאהוד אולמרט: בדיבה ובשקרים שלך אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה