בארץ

ליברמן: "הולכים להקים פה משטר אייתולות בנוסח כחול לבן"

שר האוצר תקף את הקואליציה המתגבשת והצהיר: "פעם ראשונה מאז קום המדינה שקמה קואליציה אנטי-ציונית"
דוד זולדן |  2
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מושב החורף של הכנסת נפתח היום כאשר ראשי הסיעות החלו לנאום בישיבות הסיעה השבועיות. לאחר מכן, תתקיים ברכת הנשיא וחתימתו ב"ספר הנשיאים", ב-16:00 ישיבת הכנסת והצהרת האמונים ולבסוף ב-17:15 יתקיים הצילום המסורתי של הנשיא עם ראשי המפלגות של הכנסת החדשה.
המפלגה הראשונה שפתחה את ישיבות הסיעה היא "ישראל ביתנו". יו"ר המפלגה, שר האוצר אביגדור ליברמן, תקף את הקואליציה המתגבשת ואמר: "אני מאוד מוטרד מהקואליציה המתגבשת, קואליציה אנטי ציונית. פעם ראשונה מאז קום המדינה, שקמה קואליציה לא ציונית, שמנסה להסדיר בחקיקה את מעמדם של המשתמטים. המצב הזה הוא בלתי חוקי בעליל. מצב שבו ילדים ונכדים שלנו צריכים גם להגן על חלק מהציבור וגם לממן אותו לא מתקבל על הדעת".
לאחר מכן, תקף ליברמן את השרים המיועדים של הקואליציה העתידית לדבריו, "מינויו של סמוטריץ' לשר הביטחון זה פגיעה בביטחון הלאומי. האמריקאים העבירו מסר לכל גורם אפשרי במדינה, שמשרדים שבהם יעמדו בראש סמוטריץ' ובן גביר לא יהיה איתם שום שיתוף פעולה. שיתוף הפעולה של הפנטגון עם ישראל הוא הכי אינטימי בנושאים הכי רגישים".
עוד אמר ליברמן כי "שיתוף פעולה מודיעיני ופיתוח אמצעי לחימה, תרגילים משותפים ואספקת חלקי חילוף. אני לא רוצה אפילו לחשוב על ההשלכות אם זה קורה, האופציה של סמוטריץ כשר ביטחון לא קיימת. הוא מתמרן כדי לקבל תיק תחבורה נרחב". לסיום ליברמן שב ותקף את הממשלה והזהיר כי "כדאי לשים לב, הולכים להקים פה משטר אייתולות בנוסח כחול לבן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליברמן, אתה התחלת את הבית משוגעים של עליות המחירים.אתה
    אלי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגללך הוכפלו מחירי השתייה הקלה ובעקבות כך כל המשק עלה. רק אתה אשם. הבנו מי אתה. אם היית מכפיל את מחירי החזיר והוודקה הייתי מבין. רק נזק עשית. רק נזק.
    סגור
  • 1.
    ממשלת כתות
    אבי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי צודק בכל מילה
    סגור