בארץ

סבר פלוצקר לפקידי האוצר: "החרימו את סמוטריץ'"

עיתונאי ידיעות אחרונות סבר פלוצקר קורא למרד בקרב פקידי האוצר ומציע: "לסרב פקודה" ולא לעבוד עם סמוטריץ': "אני קורא לצמרת הבכירה של האוצר לא לשתף אתו פעולה, ידיהם יהיו שותפות למעל הזה וההיסטוריה תשפוט אותם"
דוד זולדן |  1
ידיעות אחרונות (צילום לוגו)
עיתונאי ידיעות אחרונות, סבר פלוצקר, כתב כלכלי בכיר קורא לפקידי האוצר להחרים את בצלאל סמוטריץ' אם וכאשר יתמנה לשר האוצר. פלוצקר אמר את הדברים בכנס העיתונאים באילת בפאנל בו השתתפו שלמה נאמן וליאת רון.
"אני לא מתערב במשרדים אחרים, אני מקבל עשרות טלפונים, מיהודים חתני פרס נובל, 80% מחתני פרס נובל לכלכלה בעולם הם יהודים. הם נחרדים מהעניין הזה של למסור לאיש הזה את מפתחות המשק הישראלי. זו האמירה ואני לא מתבייש בה", אמר פלוצקר את דעתו בקול רם.
פלוצקר קרא לפקידי האוצר "לסרב פקודה" ולא לשתף פעולה עם סמוטריץ': "יתרה מזאת, אני קורא לצמרת הבכירה של האוצר לא לשתף איתו פעולה גם ידיהם יהיו שותפות למעל הזה וההיסטוריה תשפוט אותם". חברת הפאנל, ליאת רון, אף היא עיתונאית כלכלית הגיבה: "אני מתנגדת למה שאמר סבר פלוצקר ואני עושה הפרדה בין עמדות האידיאולוגיות לבין התפקוד באוצר. סמוטריץ' היה שר התחבורה הטוב ביותר שהיה לנו בשנים האחרונות. בקורונה, המדינה הזו התהפכה, כל התשתיות עבדו, כל הרכבות עבדו. אני לא מזדהה עם דעותיו הפוליטיות, אני חושבת שהן בעייתיות מאוד, שהוא יהיה שר לביטחון פנים או שר הביטחון. כשהוא יהיה שר האוצר – הוא יהיה שר טוב. האיש הזה מקצועי ורציני, כל מי שעבד איתו במשרד התחבורה ושאלתי לא מעט אנשים - אמרו עליו רק דברים טובים. אני אמרתי לכם שאת רוב התכנית הכלכלית שלו, אני הייתי מאמצת עכשיו. ולמי שחושב שאי אפשר לעשות את ההפרדה הזו בין דעות פוליטיות ועמדות מדיניות לבין תפקודו כשר האוצר, אז סליחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיתונאים רוצים לנהל את המדינה
    מיקי 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דמוקרטיה במיטבה.
    סגור