בארץ

החות'ים מגיבים לשיגור הכטב"מ לת''א: "תהווה יעד עיקרי"

דובר צבא החות'ים יצא בהצהרה בנוגע לפיצוץ הכטב''מ בתל אביב וטוען "המבצע השיג את מטרותיו בהצלחה. הכוחות המזוינים של תימן מכריזים על אזור יפו הכבושה כאזור לא בטוח ויהווה יעד עיקרי בטווח הנשק שלנו"
דורון בלוך |  1
איום החות'ים (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
דובר החות'ים יחיא סריע הגיב בצורה רשמית לשיגור הכטב''מ שהתפוצץ בשמי תל אביב במהלך הלילה. ואמר "ניצחון לדיכוי העם הפלסטיני והמוג'אהדין (מלחמת האסלאם המזוינת) שלו, ובתגובה למעשי הטבח של התוקפנות הישראלית נגד אחינו בעזה".
 בדבריו פירט סריע על על התקיפה: "חיל האוויר של צבא תימן ביצע מבצע צבאי איכותי, שכלל פגיעה באחת המטרות החשובות באזור יפו הכבושה, מה שמכונה תל אביב הישראלית" והסביר על המז''לט החדש ,הפעולה בוצעה עם מזל"ט חדש בשם "יפו", המסוגל לעקוף את מערכות היירוט של האויב ולא ניתן לזהות מכ"מים המבצע השיג את מטרותיו בהצלחה. הכוחות המזוינים של תימן מכריזים על אזור יפו הכבושה כאזור לא בטוח ותהווה יעד עיקרי בטווח הנשק שלנו".
עוד הוסיף לאיים "בהכרזה על המבצע הספציפי הזה, כוחות המזוינים התימנים מאשרים כי יש להם בנק של מטרות בפלסטין הכבושה, כולל מטרות צבאיות וביטחוניות רגישות, וימשיכו, לפגוע באותן מטרות בתגובה למעשי הטבח של האויב. ופשעים יומיומיים נגד אחינו ברצועת עזה". וסיים באמירה כי "פעולות הצבא התימני ממשיכות לתמוך במג'אהדין ההרואי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד ליצן שחושב שהצבא שלו חזק. גם אותכם נשמיד (ל"ת)
    tom 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור