בארץ

רגע אחרי הבחירות: מנכ"ל המרכז לשלטון מקומי פורש מתפקידו

שלמה דולברג הודיע כי הוא יסיים תפקידו לאחר 14 שנות כהונה. בזמן כהונתו הוביל מהלכים משמעותיים בעבודת המטה המקצועי של השלטון המקומי שהפך במהלך התקופה הזו לשלטון היציב והאחראי בישראל. חיים ביבס: "מודה מקרב לב לשלמה על שנים רבות של עשייה ותרומה"
מערכת ice | 
בחירות מקומיות (צילום יונתן זינדל / פלאש 90)
מנכ״ל מרכז השלטון המקומי, שלמה דולברג (72), הודיע היום (חמישי) כי הוא יסיים את תפקידו לאחר 14 שנות כהונה. במהלך השנים בהן שימש כמנכ״ל, התמודד השלטון המקומי עם אתגרים ומשברים לאומיים רבים ביניהם מגפת קורונה, מערכות בחירות ארציות תכופות ומלחמה.
בזמן כהונתו הוביל דולברג מהלכים משמעותיים בעבודת המטה המקצועי של השלטון המקומי שהפך במהלך התקופה הזו לשלטון היציב והאחראי בישראל, שידע להתמודד עם שלל אתגרים ומשברים, וקידם נושאים רבים מול משרדי הממשלה והכנסת. לדולברג 45 שנות עשייה ציבורית, בין היתר כיהן כסמנכ"ל במשרד הפנים, הקים את מערך תאגידי המים והביוב ופעל בתפקידים בכירים ברשות הטבע והגנים. 
 
שלמה דולברג: "אני מודה לחיים ביבס, יו״ר מרכז השלטון המקומי, על האמון, על השנים הרבות של עבודה משותפת וחשובה ומצפה לראות אותו בעתיד גם בתפקידים בכירים בשלטון המרכזי".
חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי הודה לדולברג על העשייה הרבה לאורך השנים וציין: "אני מודה מקרב לב לשלמה על שנים רבות של עשייה ותרומה לשלטון המקומי, במקצועיות, במסירות, ועם תחושת שליחות לאורך כל הדרך. אני מאחל לשלמה הצלחה גדולה בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה