בארץ

קצה חוט בפרשה? אביה של הילדה בת ה-9 שנעלמה תוחקר במשטרה

שבועיים לפני היעלמותה של היימנוט בת ה-9, אביה, טספאיי קאסו, טס לביקור משפחתי באתיופיה. שלשום, הוא חזר ארצה ותושאל על ידי המשטרה שהבהירה: "הוא לא חשוד בכלום"
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
טספאיי קאסו, אביה של היימנוט בת ה-9 שנעלמה לפני שבוע בצפת, המריא לפני שבועיים לאתיופיה למטרת ביקור משפחתי. שלשום (שבת), הוא נחת בארץ ותושאל על ידי המשטרה לגבי היעלמותה. גורם במשטרה מסר כי "הוא לא חשוד בכלום. הוא תושאל כמו יתר בני המשפחה. הוא הגיע לחפ"ק, קיבל סקירה על החיפושים שאנחנו עורכים בשטח בניסיון לאתר אותה". 
חיפושיה אחר הילדה הורחבו בימים האחרונים גם לאזור צפת ומירון, וכעת הם מתקיימים גם בראש פינה והסביבה. נזכיר, כי ביום ראשון שעבר הסתובבה היימנוט במרכז הקליטה בצפת, עברה מדלת לדלת וחילקה עלוני בחירות, ולא נראתה מאז השעה 19:30 באותו יום. 
מפקד יחידת הכלבנים מייק בן יעקב אמר כי: "מדובר באירוע מורכב לא רק בגלל הזמן שחלף והגיל הרך של הילדה אלא בגלל שלא זכור לנו זה שנים רבות על ילדה נורמטיבית שנעדרת כל כך הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים. העובדה שטרם התקבלה אף לא עדות אחת מאד מדאיגה. נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה