משפט

אל על משלמת חזרה לנוסעים: אלו ההטבות שתקבלו במסגרת פשרה

בפתח המייל ללא מעט לקוחות נכתב: "הטבה בעקבות תביעה ייצוגית בהתאם להסדר פשרה בתביעה ייצוגית, ייתכן והינך זכאי להטבה. בהתאם להסדר, חברי הקבוצה שהינם כלל רוכשי כרטיס טיסה של אלעל מיום 28.01.2009 ועד ליום 25.04.2021, שטיסתם בוצעה בפועל ע"י מפעיל אחר שאינן אל על ב"חכירה רטובה". אלו האפשרויות
מערכת ice | 
אל על מסתבכת (צילום shutterstock)
אולי גם אתם זכאים לממש? לא מעט לקוחות של חברת התעופה הלאומית אל על קיבלו לאחרונה לתיבת המייל שלהם הודעה המבשרת על הטבה. הסיבה לכך נעוצה בפשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד אל על, אליה הסכימה וכוללת שתי ההטבות שמהן אפשר לבחור.
בפתח המייל נכתב: "הטבה בעקבות תביעה ייצוגית בהתאם להסדר פשרה בתביעה ייצוגית (ת"צ -53145 01-16) ייתכן והינך זכאי להטבה. בהתאם להסדר, חברי הקבוצה שהינם כלל רוכשי כרטיס טיסה של אלעל מיום 28.01.2009 ועד ליום 25.04.2021, שטיסתם בוצעה בפועל ע"י מפעיל אחר שאינן אל על ב"חכירה רטובה".

במקביל הוסבר: "למעט נוסעים שרכשו את כרטיס הטיסה בחבילות או במחירי סיטונאות עשויים להיות זכאים לאחת מבין שתי ההטבות הבאות: 1. מי שהוא חבר קבוצה ואינו חבר מועדון הנוסע המתמיד של אל על זכאי להצטרפות למועדון.ללא עלות, או מי שהוא חבר קבוצה והינו חבר מועדון הנוסע המתמיד של אל על זכאי ל-1,250 נקודות למועדון".
ללקוחות הוסבר בסיום ההודעה כי מתן ההטבה יתאפשר עד ליום 01.02.2024 או עד לתום המכסה שנקבעה בהסדר הפשרה, לפי המוקדם, מבין השניים ועל בסיס "כל הקודם זוכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה