משפט

אחד השחקנים המוכרים בהוליווד מסתבך: מואשם בתקיפה מינית

ג'יימי פוקס נתבע על ידי אישה שטוענת כי ב-2015 בזמן בילוי במסעדה, השחקן מישש לכאורה את שדיה והכניס יד מתחת למכנסיה בניגוד לרצונה וכשהיא טוענת זאת בפניו
מערכת ice |  1
גימי פוקס וקית גפרסון (צילום אינסטגרם @iamjamiefoxx)
בצל הבעיה הרפואית עמה הוא מתמודד, ג'יימי פוקס, אחד השחקנים המוערכים בהוליווד מסתבך בפרשת מין. אישה שנחשפה כ-"ג'יין דו" תבעה הלילה (בין רביעי לחמישי) את השחקן בטענה כי עברה תקיפה מינית שהתרחשה ב-2015 במסעדה בניו יורק לדבריה.
אותה מתלוננת סיפרה כי פוקס והיא הלכו למקום מבודד בגג המקום אחרי השעה 1:00 בלילה, שם הוא מישש לכאורה את שדיה והכניס יד מתחת למכנסיה בניגוד לרצונה וכשהיא טוענת זאת בפניו.

היא גוללה בתביעה כי באותו היום שהתרחשו המקרים, היא חברתה סעדו בשולחן ליד פוקס ובעלי המסעדה ובהמשך לאחר שחברתה הצטלמה עם השחקן הוא החמיא לתובעת "וואו, יש לך גוף של סופר מודל, את מריחה כל כך טוב".
לדבריה הם הלכו בהמשך לגג הבניין, שם פוקס לכאורה: "הניח את אצבעותיו על איבר מינה והישבן של התובעת", מי שעוד נכלל בתלונה הוא מאבטח שהיה לדבריה עד לתקיפה ובחר שלא התערב. לאחר שחברתה הגיע למקום, פוקס חדל לטענתה ממעשיו. השחקן נתבע עבור סבל, כאב, חרדה, עוגמת נפש והשפלה, שכן היא טוענת שקיבלה טיפולים רפואיים לאחר מהקרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יי
    יוחאי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק התיישנות
    סגור