בריאות

השחקן האהוב מדאיג את המעריצים: מדוע הובהל לבית החולים?

קווין ספייסי, אחד מהכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, הדאיג את המעריצים כאשר בזמן ביקור בפסטיבל בשקנט, חש ברע, איבד תחושה בזרוע והובהל לבית החולים עם חשש כבד להתקף לב. איך הסתיים האירוע המלחיץ של כוכב הקולנוע?
מערכת ice | 
קווין ספייסי (צילום shutterstock)
קווין ספייסי, אחד מהכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, הדאיג את המעריצים כאשר על פי דיווחים בארצות הברית, הוא הובהל בתחילת השבוע לבית החולים בעקבות חשש להתקף לב. 
הכל החל כאשר ספייסי, שהגיע לבירת אוזבקיסטן טשקנט, זאת על מנת להשתתף בפסטיבל קולנוע שהתקיים במקום, פונה לבית חולים מקומי לאחר שחש ברע ולטענתו אף איבד תחושה בזרוע. ספייסי עבר סדרת בדיקות בבית החולים המקומי, כולל סריקת MRI. לאחר כל הבדיקות, שוחרר ספייסי מבית החולים אחרי שהוסר החשש כי הוא סובל מהתקף לב. אגב, ספייסי אף שב להשתתף בפסטיבל.
אחרי שחזר, ספייסי אף נאם בפני הקהל באולם כשסיפר: "קרה לי משהו לא צפוי. הסתכלתי על ציורי הקיר יוצאי הדופן כשהרגשתי פתאום כיצד כל זרועי השמאלית מאבדת תחושה. התעלמתי מזה, אבל אמרתי לאנשים שעמם הייתי את זה והלכנו מיד לבית חולים. בסוף הכול התגלה כנורמלי לחלוטין, אבל אני מודה על כך שזה לא היה משהו רציני יותר. זה גרם לי לעצור ולחשוב כמה שהחיים של כולנו שבריריים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה