משפט

חשף את איבר המין במהלך עיסוי: זוכה האוסקר מסתבך ובענק

לאחר שחבר המושבעים במשפטו מצא אותו לא אשם בשורת מעשים מגונים, מטפל במגע הגיש תביעה נגד השחקן עטור הפרסים קווין ספייסי. הטענה: במהלך פגישותיהם במלון בניו יורק, כוכב "בית הקלפים" נהג להציע למעסה טובות הנאה מיניות, כשהוא מתעקש ללבוש מסיכת סקי
מערכת ice | 
קווין ספייסי מעיד בבית המשפט (צילום יוטיוב, shutterstock)
תביעה חדשה נגד כוכב "בית הקלפים" קווין ספייסי: שחקן הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון אמריקאי, זוכה שני פרסי האוסקר ופרס גלובוס הזהב חשוד כי הציע תשלום נוסף למטפל בעיסוי תמורת טובות הנאה מיניות במהלך פגישותיהם. המטפל טוען כי ספייסי הזמין שלושה עיסויים בני שעה וחצי לפני שבע שנים במלון בניו יורק בו לכאורה המקרה התרחש.
בחודש יולי האחרון חבר המושבעים במשפטו של השחקן עטור הפרסים הודיע כי הוא נמצא לא אשם בתשעה סעיפים בארבעה גברים שונים שהגישו תלונות כנגדו על אירועים שהתרחשו לכאורה בין השנים 2001 ל-2013. על פי מסמכי התביעה, במהלך הטיפול השחקן תפס את ידו של המעסה וניסה להניח אותה על איבר מינו.

המטפל ניסה לדחות את ספייסי פעמים חוזרות ונשנות אלא שעל פי הדיווחים, השחקן הזמין את הטיפולים דרך אפליקציה כשהוא משתמש בשם בדוי. כשהגיע המטפל למקום השחקן "התעקש ללבוש מסכת סקי". לאחר הטיפול השלישי, המטפל טוען כי הפסיק לקבל מטופלים באותו מלון בו ספייסי נהג ללון.
המטפל הוסיף כי האירועים הובילו אותו למצוקה רגשית ונפשית, וכיום הוא סובל מדיכאון וחרדה. במסמכי התביעה נכתב כי ספייסי ביצע מעשי מין לא רצויים במטפל וכי הוא לחץ עליו לקבל טובות הנאה מיניות. במסמכי התביעה נכתב כי ספייסי נהג להעיר הערות מיניות למטפל, חשף את ישבנו ואיבר המין שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה