משפט

הרוכש של רשת אניס נחשף: מה הקשר בינו לבין הבעלים?

רשת מוצרי הבריאות אניס שהוכרזה כפושטת רגל תירכש על ידי חברת סרץ' לייט ובן אל מוסרי. החברה תרכוש 10 מסניפיה של אניס, כאשר לנושים הובטח 5% מכל מכירה של הרשת בשלוש השנים הקרובות
מערכת ice | 
רשת חנויות הטבע אניס (צילום מרים אלסטר/פלאש 90)

בית המשפט אישר אתמול את מכירת רשת מוצרי הבריאות אניס שהוכרזה כפושטת רגל לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים. רוכשי הרשת הם  חברת סרץ' לייט ובן אל מוסרי, אחיינו של הבעלים אילן מוסרי. לאחר שלא הגיעו הצעות אחרות, נאותה הנאמנת עו"ד לוי טילר שהתנגדה תחילה עקב הקרבה המשפחתית לאשר את העסקה.

הבעלים החדש ירכוש עשרה מסניפי הרשת תמורת 200 אלף שקל- 45% מהמלאי הקיים של הרשת. מה שהוריד רוכשים פוטנציאליים אחרים מהעסקה היה חברת י. בלס שכבר הגיעה להסכם רכישה של הרשת אך חזרה בה מההצעה. גם הממונה עו"ד לוי טילר, האשימה במרומז את מוסרי בביטול העסקה עם בלס.

העובדה כי התקבלה הצעה מאחיינו של הבעלים מעלה סימני שאלה בקשר לעסקה, האם מדובר בתרגיל או באמת בניסיון כנה להציל את הרשת. לטענת בלס אחת הסיבות שהובילו לביטול העסקה היה שבניגוד לעמדת הנאמנת, הבעלים אילן מוסרי סירב כי יתמוך בניהול הרשת בחודשים הראשונים ללא עלות. למרות שהעסקה עם אחיינו של מוסרי לא הייתה לטעמה של הממונה, לא נותרה לה ברירה אלא לאשר אותה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה