משפט

גלית דיסטל מסתבכת, האם התערבה במכרז?

האם שרת ההסברה והשם החם בשורות הליכוד - גלית דיסטל מסתבכת? על פי אחת הטענות השרה פנתה באופן ישיר לנציבות המדינה ועקפה את המנכ"לית במטרה לסלול את הדרך הבטוחה למינוי
דוד זולדן |  2
גלית דיסטל (צילום ויקיפדיה)
האם שרת ההסברה ביקשה למנות את הדס מימון, עובדת משרד התפוצות המקורבת אליה, לתפקיד סמנכ"לית במשרדה? על פי התחקיר, השרה דיסטל אטבריאן  פעלה בניגוד לכללים הנהוגים בשירות המדינה. השרה פנתה ישירות לנציבות על הראש של המנכ"לית במטרה שהמינוי יאושר.
הכתב מיכאל שמש בכאן רשת ב' חשף את העדויות מהמתרחש במשרד ההסברה של השרה גלית דיסטל שכוללים צרחות, השפלות ופיטורין. לטענת אחד הגורמים שנחשף למתרחש דיסטל נוהגת להגיד לעובדים שהם אשמים בכישלונותיה. "אתם מכשילים אותי. בגללכם אני נראית בדיחה".
אחד האירועים הבולטים שקדמו למהלך אירע כאשר שרת ההסברה גלית דיסטל, פרסמה הודעה לפיה היא פיטרה את מנכ"לית משרדה, גלי סמבירא, אחרי פחות מארבעה חודשים בתפקיד. בהודעה שיצאה מטעם לשכת השרה, נכתב: "שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן, הודיעה הערב למנכ"לית המשרד גלי סמבירא על הדחתה מתפקידה בשל חוסר שביעות רצון מביצועיה המקצועיים. השרה מאחלת לסמבירא הצלחה בהמשך דרכה".
ההודעה של דיסטל הפתיעה לא רק בשל המחמאות הרבות שהיא הרעיפה על סמבירא לפני מינויה, אלא בעיקר לאור העובדה שלאחרונה היא הכחישה מכל וכל כי סמבירא בדרך החוצה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האישה עם הג"יורה ועם אפס מעשים (ל"ת)
    יוסף 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פשוט סוג ז (ל"ת)
    ז 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור