משפט

נעצרו כ-100 חשודים ברשת עולמית שהתעללה מינית בילדים

ה-FBI מפרסם פרטים על פרשה עבירות מזעזעת, שבמסגרתה נחשפה רשת עולמית שעשתה שימוש בטכנולוגיה להפקה והפצת תוכן פדופילי קשה

מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
הפרשה החלה בחודש פברואר 2021, כאשר פשטו סוכני FBI על בית בעיירה סאנרייז בפלורידה, ארה"ב, בגין חשד להימצאות תוכן פורנוגרפי פדופילי במחשבו של חשוד. עם הגעת הכוחות למקום, שמו של החשוד הוא  דייויד לי האבר ובמהלך הפשיטה הוא פתח ישר באש כלפי הסוכנים וכתוצאה מכך נהרגו שניים מסוכני הארגון.
אירוע זה, בעל חשיבות גדולה בקרב סוכנות ה- FBI מכיוון שזו הפעם הראשונה מזה כעשור שסוכן מטעם הארגון  נהרג במהלך מילוי תפקידו במסגרת פעילות מבצעית. הרוצח, האבר, נורה למוות במהלך הפעולה.
בעקבות הפלישה על ביתו של החשוד נחשף תוכן פדופילי במחשבו אשר הוביל למיצוב כיוון החקירה וכיוצא מכך נעצרו כ-100 חשודים. החקירה, נעשתה בשיתוף פעולה של כוחות המשטרה בארה"ב ואוסטרליה. אף הוסיפה משטרת אוסטרליה שישנה היתכנות לביצוע מעצרים נוספים. טווח הגילים של העצורים באוסטרליה נע בין 32 ועד 81, ורבים מהם עובדים במשרות בכירות של טכנולוגיית מידע.
הרשויות בארה"ב עצרו 79 בני אדם, ובאוסטרליה נעצרו עוד 19, בסך הכול 98 חשודים בפרשייה חמורה של התעללות מינית בילדים רבים, כולל הפקת והפצת תוכן פורנוגרפי של קטינים. לפי  הודעת המשטרה באוסטרליה, נתפסה רשמת להתעללות מינית בילדים שהשתמשה ב"טכנולוגיה מתקדמת" אשר הופעלה ברשת האפלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה