משפט

תביעת המיליונים: ג'יי פי מורגן מסתבך בפרשת אפשטיין

איי הבתולה של ארה"ב דורשים 190 מיליון דולר כפיצויים מג'יי.פי מורגן צ'ייס כחלק מהתיק המתמשך סביב הטענות כי הבנק הרוויח מפעילותו של איש הכספים ג'פרי אפשטיין ולא דיווחו על פעילות פיננסית חשודה
מערכת ice |  1
ג'יי פי מורגן וג'פרי אפשטיין (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
איי הבתולה של ארה"ב דורשים 190 מיליון דולר כפיצויים מג'יי.פי מורגן צ'ייס כחלק מהתיק המתמשך סביב הטענות כי הבנק הרוויח מפעילותו של איש הכספים ג'פרי אפשטיין ולא דיווחו על פעילות פיננסית חשודה, כך דווח ב-CNN. בנוסף ביקשה ממשלת איי הבתולה מהבנק ליישם אמצעי הגנה חוקיים מפני סחר בבני אדם. 
אפשטיין נמצא מת בתא כלא בשנת 2019 במה שנקבע מאוחר יותר כהתאבדות; מותו הגיע לפני שהיה אמור לעמוד לדין בגין אונס והתעללות מינית בקטינות. גילוי מעשיו לאורך השנים ממשיכים עד היום להשפיע על אנשים ומוסדות ברחבי העולם.

"במשך למעלה מעשור ידעו בבירור בג'יי.פי מורגן שאינם מצייתים לרגולציות הפדרליות בנוגע לחשבונות הקשורים לאפשטיין, כפי שעולה מהמאמצים שהיו מעטים מדי ומאוחרים מדי לאחר מעצרו וזמן קצר לאחר מותו - אז החלו בבנק לציית באיחור לחוק הפדרלי", נכתב בתביעה שהגישה ממשלת איי הבתולה. עוד נטען כי "סחר בבני אדם היה העסק המרכזי של החשבונות שהחזיק אפשטיין בבנק".
"המסמכים הללו לא משקפים את אופי שיחות ההסדר (בין הצדדים)", נמסר מטעם הבנק. עוד הוסיפו כי הטענות של התובעים "לא מבוססות היטב וג'יי.פי מורגן יערערו עליהן בבית המשפט". המשפט צפוי להיפתח ב-23 באוקטובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצחיק.. איי הבתולה USVI הכי מושחתים שיש
    שני 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהיגים הכי מושחתים שיש הכל אתה קונה בכסף.. את הכסף של התביעה יתחלקו בניהם המושחתים שם .
    סגור