משפט

דרמה לפני ההצבעה: ח"כ משה סולומון הסיר את מועמדותו

קרוב למועד ההצבעה, חבר הכנסת משה סולומון הסיר את מועמדותו לוועדה לבחירת שופטים: "מחויב באופן מלא להסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין המפלגות"
דוד זולדן | 
משה סולומון מהציונות הדתית (צילום יהודה כהן)
חבר הכנסת משה סולומון מהציונות הדתית אמנם התנה את הסרת מועמדותו לוועדה לבחירת שופטים בקידום שופטים ממוצא אתיופי אלא שכעת הוא עדכן כי לאחר שיחה עם ח"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית, הוא החליט להסיר את מועמדותו.
סולומון נימק את דבריו: "הגשתי את מועמדותי לשמש כנציג בוועדה לבחירת שופטים, מתוך רצון לתקן עוול ולהביא לגיוון חברתי אמיתי במערכת המשפט".
סולומון הוסיף: "אני מחויב באופן מלא להסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין המפלגות השונות בקואליציה, על כן שוחחתי בשעות האחרונות עם ידידי חה"כ יצחק קרויזר והבעתי בפניו את מטרותיי לקידום אוכלוסיות בתת ייצוג במערכת המשפט ובכללם בני הקהילה האתיופית".
סולומון עדכן כי "ח"כ קרויזר הסכים עמי ואמר כי יפעל לקדם בפעילותו בוועדה את כלל האוכלוסיות התורמות למדינת ישראל. על כן הודעתי בדקות האחרונות למזכירות הכנסת שאני מושך את מועמדותי".
עם הודעת הפרישה של סולומון נותרו שלושה מועמדים: מועמד הקואליציה יצחק קרויזר מעוצמה יהודית הנחשב למועמד מוביל ושני מועמדי האופוזיציה עידן רול ורון כץ מיש עתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה