משפט

כוכבת הפופ ומפיק הענק חתמו על הסדר טיעון בתיק האונס

זמרת הפופ קאשה (Kesha) והמפיק המוזיקלי ד"ר לוק הגיעו להסדר טעון בתביעת דיבה בין השנים שנמשכה שנים אחרי שהיא האשימו אותו באונס והתעללות
מערכת ice | 
בית משפט (צילום shutterstock)
זמרת הפופ קאשה (Kesha) והמפיק המוזיקלי ד"ר לוק הגיעו להסדר טעון בתביעת דיבה בין השנים שנמשכה שנים. בהצהרה זהה שכל אחד מהם שיתף באינסטגרם, השניים אמרו שהם "הסכימו לפתרון" של המקרה.
לוקאש גוטוולד, הידוע יותר בתור ד"ר לוק, תבע את קאשה ב-2014, ואמר שהיא בדה נגדו תביעות אונס כדי לצאת מחוזה הקלטות. הזמרת תבעה אותו ב-2014, וביקשה לבטל את החוזה שלהם, משום שלטענת עורכי הדין שלה, הוא "התעלל מינית, פיזית, מילולית ורגשית ב[קאשה] עד לנקודה שבה [היא] כמעט איבדה את חייה".

ההאשמות להתעללות כללו שני מקרים שבהם קאשה טענה שגוטוולד סימם ואנס אותה.
משפט היה אמור להתחיל ב-19 ביולי. הסדר הטיעון מגיע ימים לאחר שבית משפט לערעורים בניו יורק קבע שד"ר לוק הוא איש ציבור, מה שהעלה את נטל ההוכחה של המפיק להוכיח בהצלחה שהוא הושמץ.
בהצהרת האינסטגרם שלהם, שכללה ציטוטים מכל אחד מהם, נאמר שהם "הסכימו לפרסם הצהרה משותפת בנוגע להחלטה זו".
"רק אלוהים יודע מה קרה באותו לילה", נאמר בהצהרה של קאשה והוסיפה: "כפי שתמיד אמרתי, אני לא יכול לספר את כל מה שקרה. אני מצפה לסגור את הפרק הזה בחיי ולהתחיל מחדש. אני מאחלת רק שלום לכל הצדדים המעורבים".
ד"ר לוק, שהקליט להיטים לקייטי פרי, אבריל לאבין ופלו רידה, אמר שהוא אסיר תודה על "לשים את העניין הקשה הזה מאחוריי ולהמשיך בחיי".
"למרות שאני מעריך את קאשה שהודה שוב בכך שהיא לא יכולה לספר את מה שקרה באותו לילה ב-2005, אני בטוח לחלוטין ששום דבר לא קרה", אמר.
"מעולם לא סיממתי או תקפתי אותה ולעולם לא אעשה את זה לאף אחד. למען המשפחה שלי, נלחמתי במרץ לטהר את שמי במשך כמעט 10 שנים", המשיך. הוא סיים באומרו: "אני מאחל לקאשה בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה