משפט

בכר מוביל על נוה במחוז הצפון. אפי נוה מאבד גובה

על פי ההערכות, כ-5,000 עורכי דין הצביעו במחוז חיפה, בין 6-8 אלפים עורכי דין הצביעו בירושלים. בנוסף, אחוז ההצבעה הארצי בבחירות השנה היה גבוה מאוד ביחס שנים קודמות ועומד על כ-60%
דוד זולדן | 
הבחירות ללשכת עורכי הדין (צילום יחצ, סטודיו תומאס, פלאש 90/ אבשלום ששוני, סיון פרג')
על פי ההערכות, כ-5,000 עורכי דין הצביעו במחוז חיפה, בין 6-8 אלפים עורכי דין הצביעו בירושלים. בנוסף, אחוז ההצבעה הארצי בבחירות היה גבוה מאוד ועומד על כ-60%. בכר מוביל בפער ניכר על נוה בספירת הקולות בצפון. ספירת הקולות במחוזות הנוספים רק החלה וצפויה לקחת זמן.
אחרי תורים ארוכים שנרשמו אתמול (שלישי) בקלפיות ברחבי הארץ בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, ומצביעים שהמתינו במשך שעות היתרון הברור שהיה לאפי נוה כבר לא בכיסו והכל פתוח. ייקח זמן עד שיתקבלו התוצאות הסופיות, אך כבר ניתן לומר שיו"ר הלשכה הנוכחי, עו"ד עמית בכר, ניצח במחוז צפון בפער די גדול. בשאר המחוזות עדיין סופרים את הקולות.
אמש נשמעו טענות לעיכובים מכוונים בקלפיות. אפי נוה, שמועמד לראשות הלשכה, הגיע להצביע בבית ציוני אמריקה ונחסם על ידי המונים שקראו לעברו "בושה". זמן ההצבעה תם, התוצאות צפויות להגיע היום.
התורים הארוכים המשתרכים בקלפיות ברחבי הארץ הובילו את וועדת הבחירות להפציר בשר לוין להאריך את שעות ההצבעה ואחרי שנעתר הוחלט כי הקלפיות ייסגרו ב-20:00. תומכי אפי נוה ומועמדי הציונות הדתית פנו ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה שיפנה לשר המשפטים לוין להאריך את שעות ההצבעה נוכח העלייה הדרמטית באחוזי ההצבעה לבחירות לראשות לשכת עורכי הדין לשנת 2023 הקרוב ל-11%, כמעט פי שלושה ביחס לאשתקד. 
ששת המחוזות בהם נערכים הבחירות ללשכה היו עמוסים לעייפה והתורים הצפופים מעידים על תכונה רבה בבחירות השנה וגם חילופי עקיצות נרשמו בין יו"ר הלשכה הזמני עמית בכר, ואפי נוה המועמד הבולט עד כה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה