משפט

מנהל חדר המתים ואשתו מואשמים בסחר בחלקי גופות

סדריק לודג' לקח לכאורה "ראשים, מוח, עור ועצמות" מגופות שנתרמו לבית הספר ומכר אותם באינטרנט
מערכת ice | 
בית משפט (צילום shutterstock)
מנהל חדר המתים של בית הספר לרפואה בהרווארד ושלושה אחרים הואשמו בסחר של חלקי גופות. סדריק לודג' לקח לכאורה "ראשים, מוח, עור ועצמות" מגופות שנתרמו לבית הספר ומכר אותם באינטרנט.
על פי כתב האישום, הוא ואשתו דניס מכרו חלקי גופות לקונים בפנסילבניה ובמסצ'וסטס בין 2018 ל-2021. התובעים טוענים שלודג' השתמש בתפקידו כמנהל "תוכנית התרומות האנטומיות" בבית הספר כדי לבתר גופות שנתרמו למחקר רפואי.

סטודנטים בהרווארד משתמשים בגופות שנתרמו כדי ללמוד ולתרגל הליכים רפואיים. כשבית הספר מסיים להשתמש בגופה, הם נשרפים לעתים קרובות והשרידים מוחזרים למשפחותיהם, או קבורים בבית הקברות הרפואי של האוניברסיטה.
"לפעמים, סדריק לודג' הרשה [לאחרים] להיכנס לחדר המתים בבית הספר לרפואה בהרווארד ולבחון גופות כדי לבחור מה לרכוש", נאמר בהצהרה ממשרד התובע של ארה"ב.
קתרינה מקלין מסיילם, מסצ'וסטס, וג'ושוע טיילור, מווסט לאן, פנסילבניה, היו לכאורה בין הרוכשים.
על פי כתב האישום, באוקטובר 2020, מקלין רכשה פרצופים מנותחים תמורת 600 דולר שהתכוונה לשזוף לעור.
מקלין היא הבעלים של חנות בשם Kat's Creepy Creations. הרשתות החברתיות מציגות את התוכנית העסקית שהיא התמחתה בהפיכת בובות לאימה גותיים, ספוגי דם. לא ברור אם חלקי הגופות שומשו במוצרים שלה. בכתב האישום נטען שהיא אחסנה ומכרה שרידי אדם בחנות.
טיילור ביצע לכאורה 39 רכישות אלקטרוניות ללודג' עבור חלקי גופות גנובים במהלך ארבע שנים, בסכום כולל של יותר מ-37,000 דולר. כתב האישום כלל התייחסות קודרת לתזכיר PayPal לרכישה בסך 1,000 דולר שעליו נכתב לכאורה "ראש מספר 7".
"חלק מהפשעים מנוגדים להיגיון", אמר התובע ג'רארד מ. קאראם בהצהרה. "הגניבה והסחר בשרידי אדם פוגעים במהות של מה שהופך אותנו לאנושיים".
כל ארבעת הנאשמים הואשמו בקשירת קשר והובלה בין-מדינתית של סחורה גנובה. אם יורשעו, כל אחד מהם צפוי לקבל לעד 15 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה