בעולם

גופות מפורקות של גבר בן 39 ואישה בת 76 נמצאו בדירה

לאחר מספר תלונות של דיירים בבניין, משטרת ניו יורק הגיע לדירה שהדיפה ריח רע וגילתה מאחורי הדלת אמת נוראה. בדירה נמצאו שתי גופות מפורקות של גבר בן 39 ואישה בת 76. הרקע לאירוע עדיין לא ברור
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לצערנו מקרי מוות הזויים בארה"ב הם לא בדיוק נדירים, ואמש מקרה נוסף נחשף באזור ברוקלין בניו יורק, ארה"ב. המשטרה דיווחה היום (שלישי) כי אתמול נקראה לבניין דירות בעיר לאחר שמספר דיירים התלוננו על ריח רע שהגיע מאחת הדירות.
לאחר שהגיעו תלונות מדיירים, שוטרים ולוחמי אש הגיעו לקומה שלישית בבניין המדובר. לאחר שלא היה מענה מהצד השני של הדלת, לוחמי האש פרצו אותה ושם גילו את המראה הנורא. בדירה אותרו שתי גופות מפורקות של גבר בן 39 ואישה בת 76. לפי החקירה הראשונית התברר שהגופות היו שם כבר זמן מה.
בעת זו עדיין לא ידוע אם מדובר באירוע אלים, התאבדות או תאונה. התמונה עתידה להתבהר אחרי שהגופות יעברו נתיחה שלאחר המוות. המשטרה הוסיפה להצהרתה ואמרה כי הגבר נמצא מת במיטה והאישה נמצאה בין המיטה לספה. על חלקי גופה של האישה נמצאו חתכים.
מנגד, לאחרונה מקרה רצח בארה"ב הפך לוויראלי ברחבי המדינה כולה. סופרת ילדים מוכרת נעצרה בחשד שרצחה את בעלה ואב שלושת ילדיה. על פי הערכות היא רצחה אותו כדי להשיג את דמי הביטוח ואת כספי הצוואה שלו, במטרה לרכוש בית יוקרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה