משפט

מארוול תאבד את הזכויות על ספיידרמן? זו התביעה שהגישה

לאחר שתבעה את הכותבים והמאיירים של הדמויות המפורסמות ביותר ביקום הקולנועי שלה, מארווול עדיין זוכה במסגרת פשרה בה קיבלה את הזכוית על הדמויות של איירון מן, אנטמן ועוד
מערכת ice | 
מארוול
תוך מספר שנים בלבד היקום הקולנועי של מארוול הצליח להרים את גיבור העל לסטטוס של כוכבי על, אבל מסתבר שזה ממש לא בא ברגל. לפני שהיו סרטים, גיבורי העל היו דמויות מצוירות על דפי קומיקס ולאחר מכן על בסדרות מצוירות. כדי שמארוול תוכל לבצע את המהלך הרצוי מציור ללייב אקשן - היא צריכה לקבל את הזכויות על הדמות.
בימים האחרונים דווח כי מארוול, ששייכת בשנים האחרונות לדיסני, צלחה לפחות בחלק מהמשימה הזו בתחומם של גיבורי העל האהובים: קפטן מארוול, אנטמן ואיירון מן. על פי רויטרס, מארוול הגיעה לפשרה עם עזבון של מספר אומנים שאיירו וכתבו את הדמויות החל משנות ה-50 ועד שנות ה-70. מסתמן כי מארוול היא זו שהגישה את התביעות הללו בבית המשפט הפדרלי, אחרי שהאחראים על העזבונות רצו לקבל חזרה חלק מהזכויות. 
לא ידוע מה סוכם במסגרת הפשרה, אך ידוע כי מארוול הסיכמה לוותר על התביעות ולא תוכל להגיש אותן שוב. כמו כן, מארוול תקבל את הזכויות המדוברות על הדמויות שלה ותוכל להמשיך לעשות בהן שימוש.
הליך דומה מתנהל בהקשר לדמות האהודה ספיידרמן והדמות של דוקטור סטריינג', אך שם עדיין אין הצלחה עבור אף אחד מהצדדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה