משפט

הקרבות הפוליטיים גולשים לצמרת לשכת עורכי הדין

משנה היו"ר יצחק נטוביץ תקף את היו"ר עמית בכר על עמדותיו נגד הממשלה והרפורמה המשפטית והאשים אותו במעורבות פוליטית של השלכה
מערכת ice |  2
יצחק נטוביץ
במכתב נוקב במיוחד שנשלח היום (שני) ליו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר, המשנה ליו"ר עו"ד יצחק נטוביץ, תקף אותו על "מעורבות פוליטית" עקב השתתפותו בהפגנות ופעילויות נגד הרפורמה המשפטית.  
"לאחר הביקורת הציבורית הנוקבת שספגה הלשכה בגין מעורבות פוליטית של אלו שהתיימרו לייצגה, אני מצר לראות שבחרת להמשיך את דרכו הפגומה של עו"ד אבי חימי, בניסיון לקושש קולות של עורכי דין מהשמאל", כתב נטוביץ. 

"כראש לשכה אתה אמור לייצג את כלל חברי הלשכה, אולם אתה נוטל חלק מוביל במחאות כנגד הרפורמה המשפטית, שמסתבר לכולם שאלו לא רק מחאות נגד הרפורמה אלא נגד הממשלה ונגד היות המדינה מדינה יהודית ודמוקרטית, ובכך הופך את הלשכה לגוף פוליטי".
"אתה יודע שחלק ניכר מחברי הלשכה תומכים בשינויים במערכת המשפט ובמערכת אכיפת החוק בהיקף כזה או אחר. חברים למקצוע, אשר בחרו את מקצועם מתוך רחשי כבוד למוסדות השלטון ולשלושת הרשויות, סולדים מהתארגנויות קיצוניות המלבות שינאה ופילוג בעם. אולם אתה מחזק את אותם אלו הקוראים במעשיהם תגר על שלטון חוק ויוצאים ללבות שינאה בין חלקי העם בפעילות כמו כניסה הפגנתית לבני ברק על מנת להתעמת עם תושביה החרדים".
"לאלו אתה הולך להרצות? לקבוצת שמאל קיצונית "אחים לנשק" שמנכסת את צה"ל לאג'נדה הפוליטית של השמאל קיצוני? לצערי, אתה חוזר על הטעויות שעשה קודמך עו"ד חימי, עת הפך את הלשכה ללשכה פוליטית בעלת גוון אחד בלבד. להערכתי יש בהתנהגותך פזילה לפוליטיקה הארצית, שכה רצית להצטרף אליה לפני מספר שנים".
"אבקשך בשמי ובשם חברי, להפסיק את ההשתתפות הפעילה שלך כיו"ר הלשכה בהפגנות נגד הממשלה ובעידוד גופים ואישים בהתנגדות לממשלה".
"מי כמוך יודע שרוב חברי המועצה הצביעו למועמדים לראשות הזמנית של הלשכה, שדעותיהם אינן כדעתך. 26 מול .17 ככול ותמשיך את התנהלותך הנ"ל, נפעל להחלפתך ע"י הצבעה במועצה וכמו כן נעשה ככול יכולתנו שלא תבחר לראשות הלשכה. באם תיבחר חו"ח זו תהיה סופה של הלשכה כגוף סטטורי משפיע, והפולטיקאים בצדק רב, יבטלו את חוק הלשכה ויהפכו אותה גוף מקצועי וולונטרי כמו לשכת רואי החשבון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך תכנית ריסוק המשפט מתקבלת בעינייך
    אבו מאליק 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כתבה מפוזיציה של עוכרי דין "מתפרנסים". מבחינתם שאבו מאליק יאיר יהיה הראיס בירושלים, רק שימשיכו "להתפרנס"
    סגור
  • 1.
    תגובה לגיטימית ומדויקת... כל מילה בסלע...
    ליזי 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכבד את מעמדך...תשאיר את המפתחות... לך לפוליטיקה... מקומך אינו הולם ו או ראוי לייצג את כלל עורכי הדין מכל הקשת הפוליטית
    סגור