משפט

הנכה שהוכה באכזריות בכביש - חשוד בסחר בנשים לזנות

דימיטרי גולדשמיט, הנהג שהוכה באכזריות על ידי אח ואחות בכביש בבת ים באמצעות הקב שלו, נעצר בחשד להשתייכות לרשת שסחרה בנשים מחו"ל לצורך זנות. הוא מכחיש את החשדות 
מערכת ice | 
אלימות בכבישים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טוויסט מפתיע בפרשיית הנהג הנכה שהוכה באמצעות הקביים שלו על ידי אח ואחות בבת ים: הנהג המוכה, דימיטרי גולדשמיט, נעצר בחשד להשתייכות לכנופיה שסחרה בנשים לזנות.
כזכור, גולדשמיט המתנייד באמצעות קב, נצפה מוכה בסרטון שהופץ ברשת לאחר ששני אחים צעירים התנגשו במכוניתו ב-9 במרץ ברחוב הקוממיות בבת ים. כאשר ביקש מהם את פרטיהם, הם יצאו מרכבם והכו אותו נמרצות תוך שהם משתמשים גם בקב שלו. לבסוף הותירו אותו חבול באמצע הכביש, כאשר האחות חוזרת לרכבה וממשיכה לנסוע תוך שהיא כמעט דורסת אותו, ואילו האח נמלט ברגל. בעקבות התקיפה נזקק הנהג לטיפול בבית החולים.

לאחר פרסום הסרטון הקשה הוזמן גולדשמיט לאולפני הטלוויזיה והתראיין על הרגעים הקשים. נגד השניים הוגש כתב אישום.
השבוע התברר כי קורבן התקיפה הוא אחד החשודים בפרשה קשה מאוד של סחר בנשים מבלארוס ואוקראינה, והבאתן לארץ לצורך עבודה בזנות בעל כורחן. על פי החשד, לנשים ניתנו סמים קשים על מנת שיוכלו לעבוד שעות ארוכות בזנות.
בפרשה חשודים 14 גברים נוספים מאזור דרום ומרכז הארץ שהשתייכו לרשת שסחרה בנשים הצעירות, וגלגלו מיליוני שקלים. גולדשמידט הכחיש את החשדות נגדו, אך מעצרו הוארך בבית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה