משפט

אם מואשמת ברצח ילדיה: "רצתה סקס, כסף וכוח"

התובעים אמרו כי לורי וואלו דייבל ובעלה, צ'אד, הרגו את ילדיה, ג'ושוע בן ה-7 וטיילי וריאן בת ה-16, בספטמבר 2019. הם גם טוענים כי השניים הרגו את אשתו לשעבר של צ'אד, תמי. בני הזוג - המאמינים אחרית הימים של העולם ובכך שעלינו להתכונן ליום הדין ולבואו השני של ישו - אספו כספי ביטוח חיים וביטוח לאומי הקשורים לשלושת מקרי המוות, כך על פי האישום.
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לורי וואלו דייבל השתוקקה ל"כסף, כוח ומין" והרגה את שני ילדיה מכיוון שהם היו "מכשולים" לרצונותיה, כך אמרו התובעים בתיק המזעזע בארה"ב אמש (שני). מי שמכונה "אמא של יום הדין" נראתה קודרת, כשהיא הופיעה בבית משפט במדינת איידהו לקראת הצהרות הפתיחה של משפט הרצח שלה.
התובעים אמרו כי דייבל ובעלה, צ'אד, הרגו את ילדיה, ג'ושוע בן ה-7 וטיילי וריאן בת ה-16, בספטמבר 2019. הם גם טוענים כי השניים הרגו את אשתו לשעבר של צ'אד, תמי. בני הזוג - המאמינים אחרית הימים של העולם ובכך שעלינו להתכונן ליום הדין ולבואו השני של ישו - אספו כספי ביטוח חיים וביטוח לאומי הקשורים לשלושת מקרי המוות, כך על פי האישום.
"הנאשמת לורי וואלו דייבל השתמשה בכסף, כוח ומין, או בהבטחה של הדברים האלה, כדי להשיג את מה שרצתה", אמרה התובעת לינדזי בלייק למושבעים. "לא משנה אילו מכשולים היא הייתה צריכה להסיר כדי להשיג את מה שהיא רוצה". היא הוסיפה, "לטיילי ראיין היו כל חייה לפניה. היה לה כסף. לורי רצתה את זה. ועכשיו טיילי איננה. גם לג'ושוע היו חיים שלמים לפניו. הוא איבד את אביו וכשזה קרה, נעשה הרבה יותר קשה לטפל בו. היא לא רצתה לטפל בג'ושוע. היא רצתה כסף ועכשיו ג'ושוע איננו".
דייבל ובעלה הואשמו בשתי עבירות של רצח בכוונה תחילה. הם גם האשימו בקשירת קשר לביצוע רצח במותה של תמי דייבל, שמתה ב-19 באוקטובר 2019 - פחות מחודש לפני שלורי וצ'אד התחתנו. אמש, התובעת בלייק הטילה פצצה, כאשר חשפה כי שתמי דייבל מתה מחנק. התובעת הוסיפה שכאשר לורי וואלו דייבל פגשה לראשונה את צ'אד באוקטובר 2018, היא כבר הייתה "מעריצה" והכירה את ספרי הדת הרבים שלו. שניהם עדיין היו נשואים לאנשים אחרים, אבל לזוג היה "חיבור מידי".
הם התחברו בזכות אמונות יום הדין שלהם וחשבו שלאנשים יש אור "בהיר" או "כהה" ומי שיש להם רוחות רעות יכול להפוך לזומבי וצריך "להשמיד אותם", אמרה בלייק. דייבל חשבה שלבתה טיילי יש "אור אפל". "הנאשמת וצ'אד השתמשו באמונות הדתיות ותורותיהם המוצהרות על מנת להצדיק את מעשיהם בפני אחרים", הוסיפה התובעת.
השניים הואשמו ברצח כמעט שנה לאחר שהחוקרים גילו את שרידי הילדים בנכס השייך לצ'אד דייבל. הילדים לא נראו מאז ספטמבר 2019 ודווחו כנעדרים על ידי המשפחה המורחבת. צ'ארלס וואלו, בעלה לשעבר של האם החשודה, פירט במסמכי גירושין שאשתו לשעבר חושבת שהיא דמות דמוית אל. הוא טען כי היא חשבה שהיא מובילה 144,000 מאמינים לקראת האפוקליפסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה