משפט

שנה וחצי מאסר למורה שביצעה מעשים מגונים בבת 12

המורה שלחה מסרונים מיניים לחברה של ביתה, שהעידה כי הייתה נוגעת ומלטפת אותה באופן מיני בביתה של המורה ובבית הספר
מערכת ice |  1
בית משפט (צילום shutterstock)
בית המשפט השלום בכפר סבא גזר על מורה ממרכז הארץ שנה בשנות ה-40 לחייה וחצי מאסר בפועל לאחר שהורשעה בביצוע מעשים מגונים בחברה של בתה בת ה-12, כך דיווח כתב מאקו שמעון איפרגן. הפרשה התרחשה לפני כשלוש שנים, אז ב' בת ה-12 נהגה להגיע לבית חברתה לשחק איתה. בזמן שהיא שהתה בביתה, הייתה המורה לוקחת את ב' למקומות מבודדים בבית ומבצעת בה מעשים מגונים. "הייתה מלטפת את השיער שלי, מריחה את הגוף שלי", שחזרה ב' בעדותה לחוקרי הנוער.

המורה נהגה גם לשלוח ל-ב' מסרונים רבים, בהם הביעה את אהבתה אליה. "בוקר אור יפה שלי, אני שוכבת במיטה וחושבת עלייך ואת ממש במרחק נגיעה...אני מכורה לנוכחות שלך פה. רוצה לחיות בכל רגע נתון כשאת בסביבה שאוכל להביט בך לשמור עלייך, לשמוע אותך כשרע לך, פשוט לאהוב אותך. הלבד שלנו באמת כבר לא לבד כמו שהיה ספונטני ובלי פחד, אבל עדיין היכולת להגניב חיבוק, להגניב נשיקה, שווה את זה", כתבה המורה ל-ב'.
ב' סיפרה לחוקרים כי בסוף כל יום המורה הייתה מבקשת ממנה למחוק את ההודעות מהטלפון שלה. "היא שאלה אותי פעם אם אני נוגעת בעצמי, סיפרה לי שיש הרבה דרכים", שחזרה ב'. 
באחד המקרים, בזמן ש-ב' הגיעה לבקר את חברתה, המורה ביקשה שתעלה לחדר. "היא דחפה אותי לקיר ונישקה אותי בפה, ליטפה לי את השיער. היא ביקשה שאנשק אותה כדי לבדוק מי מנשק טוב יותר. עשיתי מה שביקשה. היא אמרה שהיא אוהבת אותי ואת הגוף שלי", סיפרה ב'. לטענתה, כמה ימים לאחר מכן המורה ביצעה בה מעשה מגונה תוך שהיא מנשקת אותה ממושכות בפיה.
הפרשה התפוצצה לאחר שהוריה של ב' גילו את ההתכתבויות בין בתם למורה והגישו נגדה תלונה בתחנת המשטרה. המורה הכחישה את המיוחס לה בחקירתה, אבל פרקליטות מחוז מרכז האמינה לגרסת המתלוננת והגישה נגדה כתב אישום. בהמשך, בית המשפט הרשיע את המורה בעבירות של שלושה מעשים מגונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס הצלחתם להגעיל. (ל"ת)
    צ'ארלי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור