משפט

בלתי נתפס: חשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13 בנתניה

המשטרה מתירה לפרסום היום כי עצרה שישה חשודים באונס קבוצתי של קטינה בת 13 בעיר נתניה. על פי החשד הקבוצה סיפקה לנערה אלכוהול וסמים ולאחר שהתערפלה הכרתה, הם ביצעו בה את זממם
מערכת ice |  1
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר פרק זמן של חקירה תחת צו איסור פרסום, משטרת ישראל חושפת היום את החקירה שהתנהלה בנתניה, לאחר שקיבלה תלונה על אירוע אונס בעיר. על פי החשד כשישה נערים סיפקו לנערה בת 13 בלבד, סמים ואלכוהול ולאחר שחושיה היטשטשו הם אנסו אותה מספר פעמים.
על פי החשד, הנערה הכירה את אחד החשודים ברשתות החברתיות. השניים נפגשו במבנה נטוש בנתניה ושם הוא כאמור סיפק לה חומרים אסורים. לאחר שהנערה התערפלה הגיעו למקום שני גברים נוספים והנערה אולצה לקיים עימם יחסי מין. לאחר מכן היא גם נאנסה על ידי החשוד המרכזי וחבריו מספר פעמים נוספות.
המקרה הגיע לאוזני המשטרה לאחר שהנערה סיפרה על האירוע לחברתה וזו סיפרה לאמה שהגישה את התלונה. המשטרה מודיעה היום (א') כי עצרה שישה חשודים, בהם גם החשוד המרכזי, תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא. מעצרם של החשודים הוארך לתקופה בלתי ידועה, ביחס לראיות שהובאו נגדם.
ידיעה זו מגיעה בצל סיומה של פרשת האונס הקבוצתי שטלטל את המדינה בתקופת הקורונה. לאחרונה נודע כי בקרוב יוכרע דינם של הנאשמים באונס הקבוצתי במלון הים האדום באילת. כמו כן, הקורבן בפרשה נחשפה לאחרונה, בעילום שם, בתוכנית עובדה וסיפרה את הצד שלה בפרשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן: להגדיר אנס כפסיכופת. אונס כפסיכופתיה.
    אפרת 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעניש בהתאם. א. הסרת איברי המין, כאות קין וכדי להבטיח ששום טפשה לא תתקרב לפסיכופת אף פעם. ב. ניתוח באמיגדלה, מרכז האלימות והמין. סביר שיהפוך את הפושע המטורף ביותר ליצור כנוע. ג. כליאה ל25 שנה. ד. העברת כל כספי הפסיכופתים לנתקפת. לשיקום פסיכולוגי ולהבטחת עצמאותה החומרית. ה. במקרה זה, של קטינים, לברר מיהן המשפחות. לפי אילו "נורמות" הללו גודלו. להחרים כספים של המשפחות, להעביר לנתקפת.ו. לבצע את הניסויים הרפואיים והמדעיים בפסיכופתים, ולשחרר סופסוף מהמעבדות את בעלי החיים התמימים האומללים, שלא עשו לנו כל רע, ונולדו לחופש, ולאושר המיוחד להם. ז. בסוף תקופת הכליאה, להוציא להורג.
    סגור