משפט

אחרי מרדף בינלאומי: נעצר "מלך הקריפטו" המבוקש

דו קוון, מייסד המטבע הדיגיטלי טרה שמבוקש בכמה מדינות בגין הונאת קריפטו בסכום של מיליארדי דולרים, נתפס על ידי הרשויות במונטונגרו
מערכת ice | 
הימורי קריפטו (צילום unsplash, pexels)
"מלך הקריפטו" דו קוון, מייסד המטבע הדיגיטלי טרה שמבוקש בכמה מדינות בגין הונאת קריפטו בסכום של מיליארדי דולרים, נתפס על ידי משטרת מונטנגרו, כך מסר משרד הפנים של המדינה ביום חמישי. 
"האדם שנעצר חשוד בהיותו אחד הנמלטים המבוקשים ביותר בעולם, אזרח דרום קוריאה דו קוון, המייסד־שותף והמנכ"ל של החברה הסינגפורית טראפורם לבס (Terraform Labs)", כתב שר הפנים של מונטנגרו פיליפ אדג'יץ', בציוץ בחשבונו בטוויטר.
"מלך מטבעות הקריפטו לשעבר, שאחראי להפסדים של יותר מ-40 מיליארד דולר, נעצר בנמל התעופה של פודגוריצה עם מסמכים מזויפים. אדם זה מבוקש על ידי דרום קוריאה, ארה"ב וסינגפור". 
בפברואר, הגישה רשות ניירות ערך בארה"ב (SEC) תביעה אזרחית נגד קוון ונגד טראפורם לאבס בבית משפט פדרלי במנהטן. במסגרת התביעה, הואשמו השניים בהונאת משקיעים בסכום של מיליארדי דולרים.
בשבוע שעבר, דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל" כי משרד המשפטים האמריקאי חוקר את קריסתו של המטבע ה"יציב" טרה (TerraUSD) ב-2022, וכי הוא תישאל אנשי צוות לשעבר בטראפורם לאבס, שפיתחה את המטבע ה"יציב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה