משפט

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מתפוצצת: זה נוראי, מתסיס ומפלג"

קטיה אברבוך, כוכבת העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", זעמה על חוק החמץ: "זה חוק נוראי, מתסיס, מפלג, ופשוט משניא את הדת שלנו. איפה ההתחשבות באנשים שנמצאים במקום הכי נמוך וחלש שלהם?"
מערכת ice |  2
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
קטיה אברבוך, כוכבת העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12, שנישאה בחתונה אמיתית אחרי התוכנית עם בחיר לבה אותו הכירה בחתונמי, ליאור אורן, העלתה היום (שני) סטורי זועם נגד חוק החמץ, לפיו תיאסר הכנסה של מזון לא כשר לפסח לבתי חולים בישראל במהלך החג.
"זה חוק נוראי", אמרה אברבוך בפתח דבריה והמשיכה: "מתסיס, מפלג, ופשוט משניא את הדת שלנו. איפה ההתחשבות באנשים שנמצאים במקום הכי נמוך וחלש שלהם?", תהתה הכוכבת, שכן החולים ומשפחותיהם שיגיעו לבית החולים בתקופת חג הפסח ייאלצו לעבור חיפוש בכניסה לבית החולים כדי לראות אם יש עליהם חמץ.
קטיה אברבוך הוסיפה: "ואל תגידו לי שזאת מדינה יהודית. עם שסבל גזרות לא צריך לגזור סבל על אחרים", הפצירה אברבוך בעקבות חוק החמץ שנכנס. אברבוך המשיכה "תחשבו על הילד החולה הזה, שמאושפז ושאינו יהודי, ורק רוצה לאכול את הלחם/עוגה/חטיף שהוא אוהב. מה לו ולחוקי היהדות?", זעמה על ההחלטה. "לחטט בתיקים? זו הדרך שלכם? חיה ותן לחיות!" אמרה לסיכום אברבוך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצה לראות שבבי"ח ערבי היית אוכלת משהו בניגוד לאיסלם. (ל"ת)
    מיכאל 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה הקשר? שלא יכנסו לי לצלחת ולתחתונים.
    יצחק 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה מותר לאכול ומתי לשתות ומתי מותר לי ללכת להתפנות,צריך להפריד את הדת מניהול המדינה ומוסדות ציבוריים כדי שלא תהיה כפיה,עוד מעט ייסכלו אנשים על זה שאכלו לחם בפסח. חלאסססס,תנו לחיות.
    סגור