קריירה ולימודים

כוכבת חתונה ממבט ראשון מרגשת: זה הקמפיין החדש שקטפה

קטיה אברבוך, כוכבת העונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון שהיא גם רופאה, קטפה קמפיין חשוב כדי להעלות את המודעות ולעודד נשים להכיר ולזהות את התסמינים של אירוע לבבי נשי, זאת על מנת לגשת בזמן לקבלת טיפול רפואי מציל חיים
מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
קטיה אברבוך, שכיכבה בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12 כשהתחתנה עם ליאור אורן, קוטפת קמפיין חדש ומרגש במיוחד. אברבוך, שנמצאת בהריון מתקדם,  קוטפת קמפיין ומצטלמת כשהיא עם בטן הריונית.
כידוע, אברבוך משמשת כרופאה במקצועה, והיא הצטלמה לקמפיין להעלאת המודעות "שימי לב ללב", בשיתוף פעולה של מותג האופנה H&M ומרכז בריאות לב האישה בהדסה. כך פורסם היום (שני) ב-TMI.
מדובר למעשה בקמפיין פרסומי שמטרתו המרכזית היא להעלות את המודעות ולעודד נשים להכיר ולזהות את התסמינים של אירוע לבבי נשי, זאת על מנת לגשת בזמן לקבלת טיפול רפואי מציל חיים. 
אברבוך היא ממש לא היחידה שנבחרה לככב בקמפיין. יחד איתה התייצבו לצילומים גם ג׳ני צארווני, איגי וקסמן ורונית יודקביץ'. כזכור, לאחרונה חשפה אברבוך כי היא  הצילה תינוקת מחנק.

"החדרתי צינור עם מצלמה בקצה המאפשר לי לראות את המבנים העמוקים יותר, שם ניתן היה לראות את מיתרי הקול שהם הפתח של קנה הנשימה. ראיתי עטיפה של משהו שממש מונחת על המיתרים. שמתי לב שבכל נשימה שהיא לוקחת העטיפה זזה. במצב כזה העטיפה יכולה בכל רגע להיכנס פנימה ולחסום את דרכי האוויר", הסבירה כוכבת חתונמי.
עוד סיפרה: "התקשרתי לרופא הבכיר התורן ולמנהל חדר הניתוח ורצנו איתה כשהיא על הידיים של אימה לחדר הניתוח. המרדים התחיל הרדמה ואז התחלנו את התהליך ומיד זיהיתי את הגוף הזר ושלפתי אותו". אגב, למקרה שתהיתם העטיפה המדוברת היא שקית קטנה של קטשופ".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קטיה ובן זוגה או בעלה
    צהס 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קטיה הכירה אותו לפני התוכנית אבל לצערנו התחתנו בגלל אינטרסים של כל אחד במציאת לא מסתדרים בכלל אבל היא רוצה ילדים מסיבה אנוכית ובעלה שפנפן מוכן כל מה שהיא מספרת או הבן זוגה צריך להסתכל בזכוכית מגדלת כולם יודעים את האמת
    סגור