משפט

ההפגנות ימשיכו? המהלך המפתיע לאחר דחיית ההצבעה על הרפורמה המשפטית

על רקע דחיית ההצבעה על חלק מהחוקים הכלולים ברפורמה המשפטית, הארגונים שמאחורי ההפגנות ברחבי הארץ הודיעו היום (רביעי) שההפגנות ימשכו וביום שני הם ישבתו בירושלים במקביל לשביתה חלקית
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע דחיית ההצבעה על חלק מהחוקים הכלולים ברפורמה המשפטית, הארגונים שמאחורי ההפגנות ברחבי הארץ הודיעו היום (רביעי) שההפגנות ימשכו וביום שני הם ישבתו בירושלים במקביל לשביתה חלקית ברחבי הארץ, במקביל הכנסת תצביע על הרפורמה המשפטית.
מחר תתקיים הפגנה מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה ובמוצאי שבת תתקיים ההפגנה השבועית ברחוב קפלן בתל אביב ובמוקדים מרכזיים ברחבי הארץ.
מוקדם יותר הסכימה הקואליציה לדחות את ההצבעה על החוקים בשבוע על רקע הפגישה אתמול של נשיא המדינה חיים הרצוג עם גורמים באופוזיציה ובקואליציה על מנת שיקיימו על הרפורמה על פי "מתווה הנשיא".
הקואליציה הייתה אמורה להעביר היום שלושה חוקים: "חוק מח"ש" של ח"כ משה סעדה שנועד לאפשר למחלקה לחקירות שופטים לחקור פרקליטים, "פסקת ההתגברות" שהייתה אמורה להיות מוגשת כהצעת חוק פרטית של ח"כ שמחה רוטמן ו"חוק דרעי 2" שיתן לח"כ דרעי לכהן כשר.
ממארגני המחאה נמסר: "עם הדהירה לעבר הדיקטטורה אנו נאלצים להרחיב את ההתנגדות האזרחית להפיכה המשטרית. זה בידיים של כל אזרח ואזרחית להילחם כעת על מדינת ישראל. אנו נמצאים ברגע הקריטי ביותר מקום המדינה, לא נתקפל בפני ספינים, אלא נרחיב את המאבק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה