משפט

אינטרקיור תובעת את קאן פארמאצבטיקה ב-8 מיליון שקל

על פי התביעה, קאן פארמאצבטיקה שיקרה כי מייסדה, המרצה עונש מאסר בתאילנד בגין עבירות סמים, אינו קשור יותר לחברה 
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
חברת אינטרקיור, העוסקת בייצור ומכירה של קנאביס רפואי הודיעה היום (שלישי) על הגשת תביעה נגד קאן פארמאצבטיקה, להשבת כספים שהולוו לחברה.
על פי התביעה, בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים, במסגרתו התכוונה אינטרקיור לקנות 100% ממניות חברת בטר, נתנו לאינטרקיור מצגים שונים ובינהם מצג כי המייסד יוחאי גילד (גולן), אשר מרצה עונש מאסר בתאילנד בגין עבירות סמים, אינו קשור לפעילות בטר ואיננו מחזיק במניותיה. בהמשך התברר כי גילד הינו בעל השליטה בפועל, דבר אשר גרם לנזקים רבים, לרבות לרשיונה של בטר מטעם היק"ר.
השלמת העסקה הייתה כפופה למספר תנאי השלמה, אשר לא התקיימו בפועל ואין על כך עוררין. בהתאם לתנאי ההסכם, ולאור העובדה כי בטר לא עמדה בתנאים להשלמת העסקה כפי שנקבעו בהסכם, הסכם הרכישה התבטל אוטומטית ב-31/1/22. בהתאם לכך, בטר נדרשה להשיב סכומים אשר הולוו וסופקו לה, אך לאחר פניות חוזרות ונשנות עולה החשש כי בטר פועלת במזיד ובערמה על מנת לדחות ולנסות להתנער מהחזר ההלוואות. התנהלות פסולה זאת לא התירה כל ברירה אלא להגיש תביעה כנגד בטר.
ביום שלישי הגישה אינטרקיור באמצעות משרד עו"ד גורניצקי ושו"ת תביעה כנגד בטר בבית המשפט המחוזי בת"א על מנת לעמוד על זכויותיה באשר לפרעון חובות והחזר הסכומים שהולוו לבטר העומדים על סך כ-8 מיליון ש"ח ובכוונת אינטרקיור לגבות את הסכומים הנ"ל בכל דרך חוקית אפשרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה